این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آهن آلات در همین محل

اجرای داربست آهن آلات

اجرای داربست - داربست مثلثی - داربست امگا

در تهران مرکز, فردیس | آهن آلات

این نوع داربست از فریمهای مثلثی تشکیل شده اند که به صورت نر و ماده به یکدیگر متصل می شوند و در کفراژبندی دال یا تیر و همچنین پلها بکار می روند. فریم این نوع داربست در سه ارتفاع 50سانتی،75 سانتی و 1متری تولید می شوند که با قراردادن سرجک های قابل رگلاژ در قسمت بالای این داربستها برای هر ارتفاعی قابل تنظیم می باشند. داربست مثلثی را می توان با مقطع مربع به ابعاد 120*120 سانتیمتر و یا مثلث با اظلاع 120 سانتیمتر مونتاژ نمود.این نوع داربست به واسطه سهولت دراجرا، متداول ترین نوع داربست در اجرای سقف های بزرگ و مرتفع می باشد.
مزایای استفاده ار داربستهای مثلثی:
سهولت و سرعت در بازوبسته شدن و عدم نیاز به آچار حهت بست اتصالات. باربری زیاد در کفراژبندی دالهای بتنی به لحاظ داشتن عضوهای مورب ثابت .عدم نیاز به کارگر ماهر داربست بندی و مونتاژ توسط کارگر ساده .
09127640678
021-54651000
www.tanhapoulad.com


اسکافلد ، اسکافولد ، داربست ، داربست مثلثی دست دوم ، داربست چکشی دست دو ، داربست مثلثی نو ، داربست چکشی نو ، قالب بتن ، قالب فلزی ، قالب مدولار ، قالب بتن نو ، قالب بتن دست دو ، ، سولجر ، ،

تهران / تهران مرکز / فردیس     آهن آلات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا