این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قرص چاقی رشته های ورزشی

قرص چاقی - کاهش وزن و لاغری (تصویری/اورجینال)

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش انواع رشته های ورزشی

کاهش وزن و لاغری (تصویری/اورجینال)

آیا هیچ وقتی برای ورزش کردن ندارید؟

چرا عمل جراحی ؟؟؟
چرا هزینه اضافی ؟؟؟




راه حلی برای شما داریم. فقط ده دقیقه زمان…

هر شخصی در طول روز حداقل 8 دقیقه وقت دارد.

بهترین ، آسان ترین و سریعترین روش برای

از دست دادن چربیهای اضافی

سریعتر از همیشه به نتیجه خواهید رسید…!!

مجموعه تمرینات ورزشی کاهش وزن توسط مربی سرشناس لزلی سانسون تحت عنوان "دوری از اضافه وزن" یکی از کاملترین مجموعه های ورزشی قابل اجرا در محیط منزل به منظور کاهش وزن - تناسب اندام - افزایش استحکام استخوانها و کاهش استرس است . این برنامه تنها بر روی پیاده روی در خانه تمرکز دارد

درمان چاقی با قرص و داروهای لاغری روش قطعی و دائمی نیست . قویترین داروهای لاغری در طول یک سال 5 تا 10 کیلوگرم وزن افراد چاق را کاهش می دهد در حالی که فرد می بایست برای تهیه ی این داروها هزینه های هنگفتی را بپردازد و ممکن است دچار عوارض ناشی از استفاده از داروهای لاغری شود .

رژیم غذایی مناسب ، تغییر شیوه زندگی و انجام ورزش های مناسب بهترین راه درمان چاقی است . برای افرادی که به چاقی مفرط دچار هستند داروهای لاغری موثر نبوده و حتی رژیم غذایی نیز در این افراد تاثیر کمی به دنبال دارد .


رازهای لاغری
درمان چاقی بدون دارو

درمان علمی چاقی
روش های توصیه شدن از پزشکان مجرب

بدون پرداخت هزینه ویزیت از توصیه های بهترین متخصصان بهره مند شوید
درمان چاقی بدون داروی های شیمیایی

درمان چاقی بدون عوارض جانبی
بهترین روش و آسان ترین روش برای از دست دادن چربیهای اضافی
شکم ،بازو ،کمر، شانه هایی کاملأ متناسب و روی فرم خواهید داشت
البته فقط با 8 دقیقه در تمرین در روز.

سریعتر از همیشه به نتیجه خواهید رسید.
Fat Burning Pilates Exercises تمرینات چربی سوز با پیلاتس
پیلاتس مجموعه ای از تمرینات ورزشی تخصصی است که با درگیر نمودن بدن و مغز قدرت و استقامت تمام اعضای بدن را بالا برده و عمیق بخش عضلات بدن را مورد هدف قرار می دهد .

مباحث مطرح شده در مجموعه درمان علمی چاقی :
نقش رژیم غذایی
اصول رژیم های غذایی علمی
نقش ورزش در درمان چاقی
روش نصب بالن در معده
جراجی گوارشی و عوارض آنها
و جراحی های زیبایی در کاهش ورزن

تمرکز حرکات پیلاتس اغلب بر روی عضلات و مفاصلی است که بیشتر در فعالیت های روزنه مانند : راه رفتن - حمل کردن بار و خم و راست شدن درگیر هستند .
کم خوابی به دلیل ایجاد هورمون گرلین ( که باعث ایجاد گرسنگی می شود) باعث گرسنگی افراد می شود ولی وقتی افراد بیشتر می خوابند به دلیل افزایش هورمون لپتین (که باعث ایجاد احساس سیری می شود) احساس سیری می کنند و بنابراین افراد چاق می توانند با بیشتر خوابیدن وزن خود را کم کنند .

این مجموعه شامل عناوین زیر می باشد :
Zumba Fitness - Cardio Party مناسب تمام سنین که در طول مدت اجرا همراه با ریتم شاد موجب سوختن 1000 کالری در یک ساعت گردیده کمترین فشار را بر سیستم قلبی عروقی در بین تمرینات مشابه داشته و بین ذهن و جسم هماهنگی ایجاد می کند .

Zumba Fitness - Sculpt Tone بهترین هدیه برای کسانی است که خواستار بدنی خوش فرم و زیبا هستند . این مجموعه بر فرم دهی عضلات خاصی از بدن تمرکز داشته و با استفاده از دمبل های سبک چربی سوزی را نیز با تناسب همراه می نماید .
Zumba Fitness - Basics & 20 Minute Express Workout اصول اولیه تناسب اندام با حرکات ریتمیک در این قسمت گنجانده شده است . علاوه بر این چنانچه شما با مشکل وقت مواجه هستید می توانید از تمرینات 20 آن برای کاهش سریع وزن بهره مند شوید .

اساتید میهمان :
دکتر سعید حسینی : فوق دکتری تخصصی تغذیه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران.
دکتر محمد هاشمی: دکتری پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران
دکتر سعیدکیمیاگر: دکترای تخصصیphd تغذیه از دانشگاه ردآیلند امریکا، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی.
دکتر کرم الله طولابی : استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران-فوق تخصص (فلوشیب) لاپاروسکوپی از انگلستان- بنیانگذار جراحی لاپاروسکوپی چاقی در ایران.
دکتر مهدی دیلمیپور: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متخصص جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی فلوشیب جراحی جمجمه، فک و صورت .
دکتر هومن انگورانی: استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو تیم پزشکی معاینات ورزشکاران ردههای ملی در آکادمی ملی المپیک.
دکتر حسین خدمت: فوق تخصصی بیماریهای گوارشی و کبد، استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ، دکتری پزشکی از دانشگاه لوم پزشکی تهران .

با شماره مجوز: 25-65433546-675
قیمت: 16,000 تومان

http://www.bziran.com/detail.php?vendors=31130364&id=132&AdsID=56472&ads_type=&percent=&name=%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4%20%D9%88%D8%B2%D9%86%20%D9%88%20%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C%20%28%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84%29


کاهش وزن و لاغری ، لاغری ، کاهش وزن ، چربیهای اضافی ، رازهای لاغری ، درمان علمی چاقی ، درمان چاقی بدون دارو ، درمان چاقی بدون عوارض جانبی ، نقش رژیم غذایی ، اصول رژیم های غذایی علمی ، نقش ورزش در درمان چاقی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا