این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برش cncهواگازوپلاسما ماشین آلات

برش cncهواگازوپلاسما - ماشین فرزcnc منبت کاری چوب سنگ حکاکی MDF

در استان تهران تهران مرکز, | ماشین آلات

دستگاه فرزچوب، یک دستگاه منبت کاری با قابلیت کار در سه بعد و بیشتر می باشد. این دستگاه قابلیت منبت کاری بر روی انواع فرآورده های چوبی، تفلون، ارتالون و موادنرم را داراست.
این دستگاه ها در دو مدل کسری و مینیاتور در ابعاد مورد نیاز مشتری و با اسپیندل های متنوع، مطابق سفارش مشتری قابل تولید می باشد.
سطح میز کارگیر دستگاه ها، از جنس چوب یا تفلون می باشد، و قابلیت استفاده از میز مکنده هم وجود دارد.
سیستم انتقال نیرو در این دستگاه ها، دنده شانه(RACK&PINION) می باشد، که در صورت سفارش مشتری، با سیستم بال اسکرو(BALL SCROW) هم قابل تولید می باشد.
مدل کسری دارای کامپیوتر و نمایشگر بوده و امکان نمایش سه بعدی نقشه خوانده شده و امکانات پیشرفته نرم افزاری جهت تغییر و تبدیل GCODE را داراست.
مدل مینیاتور بجز کامپیوتر، سایر قابلیت های دستگاه مدل کسری را دارا می باشد. بنابراین امکان نمایش سه بعدی قطعه کار وجود ندارد و کنترلر بصورت مستقیم دستگاه را جهت کار منبت، کنترل می کند.

سید محسن صدری
تلفن: 12-66550710-021
همراه: 09191916326- 09125475766 – 09155163655
www.bornaabzarsadr.com


برنا ابزار ، برناابزار ، سی ان سی برش هواگاز پلاسما ، برش cnc ، برشCNC ، دستگاه برشCNC ، ماشین برشcnc ، برش هواگاز ، برش cncهواگازوپلاسما ، برشCNCهواگازپلاسما ، برش CNC هواگاز پلاسما ، برش پلاسما ، بر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا