این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

تولید تجهیزات صنعتی آزمایشگاهی خدمات صنعتی

تولید تجهیزات صنعتی آزمایشگاهی - فروش ویژه واحدهای تولید گاز اکسیژن بیمارستانی و صنعتی، گاز نیتروژن صنعتی و گاز هیدروژن

در تهران مرکز, ونک | خدمات صنعتی

شرکت پارس کولر به عنوان شرکت دانش بنیان از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری آماده فروش واحدها و یونیت های تولید گاز اکسیژن بیمارستانی و صنعتی، یونیت های تولید گاز نیتروزن و هیدروژن و همچنین اجرای پایلوتها و تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی میباشد. این تجهیزات با تکنولوژی روز اروپا، توسط شرکت های Grasys و Poltech انگلستان طراحی و ساخته شده اند.

1 . یونیت های اکسیژن ساز بیمارستانی AKC : این تجهیرات به آسانی قابلیت نصب در طبقات ساختمان را داشته و بدون صدا و لرزش گاز اکسیژن موردنیاز را تولید می نماید. گاز اکسیژن تولید شده قابل انتقال به شبکه انتقال گاز بیمارستان را داشته و در صورت نیاز قابلیت شارژ کپسول را نیز خواهد داشت.

2 . واحدهای اکسیژن ساز صنعتی: این تجهیرات قادر هستند با استفاده از تکنولوژی غشایی و جذبی، گازاکسیژن را با خلوص 99.9995% و با ظرفیتهای تا 5000 متر مکعب در ساعت تولید نمایند.

3 . واحد های تولید گاز نیتروژن برای صنایع بسته بندی مواد غذایی: با توجه به تکنولوژی بکار رفته در طراحی و ساخت، این واحد ها قادرند گاز نیتروژنی مطابق با بالاترین استانداردهای صنایع عذایی اروپا و امریکا تولید نمایند.خلوص بالای گاز نیتروژن تولید شده، زمان ماندگاری مواد غذایی را بسیار افزایش میدهد.

تمامی تجهیزات دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات بعد از فروش میباشند.

برای دریافت اطلاعات بیشترو همچنین خدمات مشاوره تماس حاصل فرمایید.

سایت اینترنتی: www.parscooler.co


اکسیژن ساز ، اکسیژن بیمارستانی ، اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان ، اکسیژن صنعتی ، نیتروژن صنعتی ، گاز نیتروژن ، یونیت های تولید گاز اکسیژن ، پلنت های تولید گاز نیتروژن ، تولید گاز هیدروژن ، فروش اکسیژن ساز ، فروش نی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا