این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130 تماس بگیرید

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130

%0
  • مازندران بابل

برد هوشمند وب هاستینگ

برد هوشمند - برد هوشمند مدارس

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات وب هاستینگ

برد هوشمند مدارس

همگام با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، وزارت آموزش و پرورش ایران اقدام به تجهیز کلاس های درس مدارس به سیستم هوشمند کرده است . در پروسه هوشمند سازی، برد هوشمند مدارس به عنوان اصلی ترین تجهیز است که امروزه در تعداد زیادی از کلاس های درسی نصب و راه اندازی شده است و تعامل بین معلمان و دانش آموزان به مراتب بیشتر از قبل گردیده است.

پروسه هوشمند سازی مدارس دارای سه زیر مجموعه می باشد که عبارتند از : ?) تخته وایت برد هوشمند که بر دیوار کلاس یا بر رویپایه نصب می شود و تصویرپروژکتور را نمایش می دهد. ?) ویدئوپروژکتور و تصویر رابر روی تخته وایت برد منعکس می کند. ?) رایانه که حاوی برنامه ها و اطلاعات تدریس می باشد.

مدرسه هوشمند که کنترل و مدیریت آن، مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه انجام می گیرد، محتوایات دروس به صورت فایل الکترونیکی موجود می باشد و سیستم ارزشیابی و نظارت دانش آموزان نیز به روش هوشمند انجام می گیرد. همچنین در فرایند هوشمند سازی مدارس ، آموزش به تفاوت استعداد وتوانایی دانش آموزان توجه خاصی می نماید.
http://sportdoorbin.com/%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3.html


برد هوشمند مدارس ، برد هوشمند ، خرید برد هوشمند


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا