عکاسی - عکس فارغ التحصیلی همراه با لباس

در ، تهران شمال, آجودانیه | آگهی های خدمات مجالس

دوربین های دیجیتال همه کار ها را خودشان انجام می دهند. فقط کافیست دکمه شاتر را فشار دهید تا عکسی سحرآمیز و حرفه ای بگیرید. هرچه دوربین شما حرفه ای تر عکسی که می گیرید بهتر! آره؟ شما هم چنین دیدگاهی دارید؟
اگر شما هم قائل به چنین دیدگاهی هستید باید بگویم که سخت در اشتباهید. درست است که دوربین های دیجیتال تنظیمات اتوماتیکی دارند که سرعت و نور و باقی چیزها را ممکن است خودشان تنظیم کنند اما زاویه دوربین، نورپردازی، گرمی و سردی عکس، کادربندی و هزار و یک داستان دیگر در ثبت یک عکس حرفه ای دخیل است.
اصلا تنظیم لنز دوربین های حرفه ای خودش داستانی دارد جداگانه به همین دلیل است که در برخی مواقع سوژه دوربین های حرفه ای همیشه کمی تا مقداری ناقص و معیوب به نظر می رسند. یا دماغ سوژه تمام فضای عکس را گرفته، یا سر بسیار بزرگ است یا سر سوژه اندازه یک نوزاد یک روزه و اندام طرف بسیار بزرگ است.یا فرد کوتله به نظر میرسد، خلاصه چنان عکسی می گیرید که دیدنی است!
پس نهایتا به این نتیجه می رسیم که اگرچه دوربین حرفه ای مهم است اما عکاس حرفه ای از آن مهم تر است. اینکه شما به یک آتلیه حرفه ای بروید با خیالی راحت مقابل دوربین بنشینید، ژست بگیرید و عکس های زیبا بگیرید. یا حتی از آن ساده تر عکس های پرسنلی یا فارغ التحصیلی دل چسبی بگیرید تا موقع دیدن کارت پرسنلی یا دانشجویی تان از خجالت یک عکس بدقواره آب نشوید و به زمین نروید. ویا به یاد خوش دوران دانشجویی خود بیافتید.
با تعیین وقت قبلی

آدرس سایت تصویر نگار ایران :
www.tnir.ir

باتشکر شجاعی
آدرس ” تهران شهرک غرب


عکس ، ، فیلم ، ، عکاسی ، ، آتلیه ، ، فیلمبرداری ، ، فارغ التحصیلی ، ، فارغ تحصیلی ، ، جشن ، ، مهمانی ، ، لباس فارغ تحصیلی ، ، استدیو عکاسی ، ، دانشجو ، ، دانشگاه ، ، پایان نامه ،

  • MEHDI SHOJAEI
  • همه آگهی های MEHDI SHOJAEI
  • قیمت: تماس بگیرید
  • تهران
  • 1403/05/16
تهران / تهران شمال / آجودانیه     خدمات مجالس در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی عکس فارغ التحصیلی همراه با لباس

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آگهی های مرتبط

انجام خدمات عکاسی و تصویر برداری توسط عکاس مجرب در تهران تماس بگیرید
فیلم های آموزش حرفه ای عکاسی و نورپردازی پرتره تماس بگیرید
عکاسی کودک- عکاسی مدلینگ، عکاسی اسپرت، فضای باز تماس بگیرید
عکاسی آدینه-آتلیه آدینه (استودیو آدینه-استودیوآدینه) تماس بگیرید
1
آتلیه عکاسی کودک سه سیب تماس بگیرید

آتلیه عکاسی کودک سه سیب

%0
  • تهران تهران مرکز
نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران تهران شرق

خدمات مجالس در همین محل

عکاسی خدمات مجالس

رفتن به بالا