این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتابهای آموزشی در همین محل

بسته های آموزشی در مجموعه کتابهای آموزشی

بسته های آموزشی - کتابهای آموزشی - سنجش و دانش جامع ترین مرکز آموزش مکاتبه ای کشور

در تهران مرکز, انقلاب | خرید و فروش کتابهای آموزشی

سنجش و دانش سال­هاست که به عنوان «جامع ترین مرکز آموزش مکاتبه ای کشور» جای خود را در میان داوطلبان جدی آزمون­های ورودی تحصیلات تکمیلی باز کرده است.

استقبال شایان توجه داوطلبان برای استفاده از خدمات سنجش و دانش از یک سو و خلاء موجود در ارائه خدمات در بسیاری از رشته ها سنجش و دانش را بر آن داشت تا فعالیت خود را علاوه بر رشته های پرمخاطبی مانند : مدیریت، روانشناسی، حسابداری، مهندسی برق، مهندسی عمران و ... در سایر رشته ها نیز ارائه دهد.

سنجش و دانش امروز با افتخار اعلام می دارد که آماده ی ارائه خدمات آموزشی استاندارد و با کیفیت مثال زدنی در اکثر قریب به اتفاق رشته های مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری است. ارائه خدمات آموزشی در این سطح (که بیش از 3 برابر رشته های تحت پوشش سایر مؤسسات می باشد) تنها وجه تمایز سنجش و دانش نیست، یکی دیگر از ویژگی های منحصربه ­فرد این مجموعه ، شبکه گسترده ی نمایندگی های آن در سراسر کشور است (بیش از 150 مرکز نمایندگی) که در راستای ایجاد عدالت آموزشی برای تمامی فرزندان ایران عزیز صورت پذیرفته است.
=============================

**30%تخفیف ویژه **

تلفن تماس:02166957847

فروشگاه اینترنتی:
www.6126-sanjesh.ir
www.sanjeshodanesh.com


کنکور ، کنکور 97 ، ارشد ، دکتری ، بسته آموزشی ، منابع ارشد ، سنجش ، سنجش و دانش ، فروشگاه اینترنتی ، بسته آموزشی ارشد ، وکالت ، بسته وکالت ، کنکور 97 ،

تهران / تهران مرکز / انقلاب     کتابهای آموزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا