این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تبلیغات گوگلی خدمات اینترنت

تبلیغات گوگلی - تبلیغات اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات اینترنت

شرکت بین المللی IT Researches ltd به شماره ثبت 07749471 خدمات ویژه خود را در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در ایران اعلام می دارد. برای مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید:
وب سایت : www.itresearches.com
وب سایت(فارسی) : www.itresearches.ir
رایانامه : services@itresearches.co.uk
شماره های تماس »
ایران : 09199319386
انگلستان : 00447924525451
آمریکا : 0012066665252
آدرس دفتر اصلی : لندن – خ سنت جان – شماره 145-157 – کد پستی EC1V 4PW,
تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در افزایش فروش و موفقیت دارند از این سو بسیاری از تولید کنندگان کالا و عرضه کنندگان خدمات درصدی از سود خود را برای تبلیغات صرف می کنند اما در این میان انتخاب روش تبلیغاتی مناسب که با صرف پایین ترین هزینه، بهترین نتیجه را بدهد اهمیت بسیاری دارد.
روش های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی است با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا هزینه بسیار پایین تری را متوجه تبلیغ دهندگان می کند از طرفی هم با گسترش جامعه مجازی و کاربران اینترنت بازار هدف بسیار بزرگی را شامل می شود که می تواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.

برخی از مزایای تبلیغات اینترنتی در زیر لیست شده است:
• ارتباط دوطرفه میان مخاطب و تبلیغ کننده
• عرضه خدمات و محصولات بطور 24 ساعته
• تبلیغ بدون محدودیت زمانی و مکانی
• بروزرسانی و تغییرات آسان و بسیار کم هزینه در تبلیغات اینترنتی

برخی راهکارهای تبلیغات اینترنتی
• راه اندازی پایگاه اینترنتی
• ارسال نامه الکترونیکی
• ایجاد کلوب مشتریان
• درج آگهی تبلیغاتی در آگهی نامه های اینترنتی
• ایجاد نمایشگاه الکترونیکی
• راه اندازی فروشگاه الکترونیکی
-----------------------------------------------------------------------------------------
هدف ما کمک به شما برای پیشرفت ملموس در بازخورد تجارت شما بوسیله برنامه ریزی دقیق، آماده سازی و پیاده سازی بازاریابی آنلاین و فعالیت های تبلیغاتی شماست.
***********************************************************
فرایند ارائه کمپین تبلیغاتی ما:
امکان سنجی تبلیغات اینترنتی برای تجارت و سایت شما
راه اندازی سایت یا بهینه سازی سایت موجود برای آغاز تبلیغات
بررسی و ارائه لیست سایتهای مرتبط و مفید برای تبلیغ شما
ارائه جدول زمانی با توجه به هزینه پیشنهادی و بازخورد مطلوب شما
تدوین کمپینهای کوتاه مدت و بلند مدت بر اساس فرآیندهای ذکر شده

.......................................................................................................
بسته های تبلیغاتی :
1-تبلیغات کلیکی
شما با استفاده از این روش میتوانید حتی با پرداخت هزینه ماهیانه 30 هزارتومان در سایتهای گوناگون تبلیغات به ازای کلیک داشته باشید.
این نوع تبلیغات برای سایتها و حرفه های کوچک که میخواهند با هزینه های تبلیغاتی کمتر کار خود را آغاز کنند مناسب می باشد.

2-سایتهای شخصی
این بسته را برای سایتهای شخصی و کوچک در نظر گرفته ایم که انتظار بازدید کنندگانی محدود اما همیشگی را دارند ، در این بسته سعی ما بر آن بوده تا ترکیبی از تبلیغات کلیکی و گوگلی را بصورت همزمان استفاده کنیم.
حداقل هزینه در این نوع تبلیغات ماهیانه 100 هزار تومان است.

3-بنگاهها و شرکتهای کوچک
این بسته به گونه ای طراحی شده تا ترکیبی از تبلیغات کلیکی، تبلیغات گوگلی و تبلیغات میان قیمت در سایتهای تخصصی مرتبط با شرکت یا سایت شما را در کنار هم داشته باشد و بالطبع تاثیر آن بیشتر، سریعتر و ماندگار تر است. برای چنین بسته ای حداقل ماهیانه 400 هزار تومان هزینه لازم است.

4-بنگاهها و سازمانهای کلان
این بسته شامل یک کمپین جامع تبلیغاتی با بهره گیری از تمامی روشهای تبلیغاتی مثل بنر، کلیک، گوگل و ایمیل مارکتینگ می باشد، علاوه بر این موارد، سایت شما را نیز برای موتورهای جستجو در این بسته بهینه سازی میکنیم . . هزینه در این بخش با توجه به گستره و مدت اجرا تعیین میگردد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------برخی از روش های تبلیغات عبارتند از :
- ایمیل مارکتینگ:
بازاریابی بر اساس ایمیل یا ایمیل مارکتینگ یکی از روشهایی است که اگر به درستی به کار برده شود، می تواند راه مفیدی برای معرفی محصولات به شمار آید. متاسفانه دیده می شود که برخی چنان ناشیانه از این ابزار استفاده می کنند که با تولید هرزنامه ها یا اسپم های متوالی و حجیم باعث بروز عکس العمل منفی از طرف مشتریان می شوند. در صورتی که ارائه اطلاعات درست، به فردی که در پی آن اطلاعات است، می تواند بزرگترین خدمت به او به شمار آید.
-بنر و تبلیغات بنری
پر استفاده ترین شکل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می آیند. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت های تصویری نام ها و علائم تجاری دارند. مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، در شرایط یکسان، تبلیغات آنلاین تأثیر زیادی در مشهور شدن نام تجاری شرکت ها دارند.
-سئو (SEO) : بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو
seo ( سئو ) مخفف عبارت (Search Engine Optimization) است و یعنی اطمینان یافتن از اینکه سایت شما به نحو شایسته ای جایگاه خود را در موتور جستجو یافته و در معرض دید مخاطبان مورد نظر قرار دارد. این یعنی اینکه سایت شما به نحو مطلوب و درستی با موتورهای جستجو گر اینترنت تعامل دارد.
- تبلیغات در وبلاگ ها :
وب نوشت، تارنوشت، تارنگار، وبلاگ یا بلاگ نوعی صفحات اینترنتی است با محتوای شخصی که مطالب آن بر مبنای زمانی که ثبت شده گروه بندی و به ترتیب از تازه ترین رخداد به قدیم ارائه می گردد. سرویس های وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و اغلب عدم نیاز به هزینه، بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته اند. وبلاگ ها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب می شود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. تبلیغات در این وبلاگ ها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت می شوند.
- تبلیغات در نیازمندی های اینترنتی:
امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمت ها و کیفیت های رقابتی را در اینترنت جستجو می کنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندی ها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روش های مشابه نتیجه ای چند برابر دارد. سایت های نیازمندی محلی مناسب برای درج تبلیغ کالا و خدمات شرکت ها، مؤسسات و بنگاه های اقتصادی و مشاغل است.
روزانه هزاران نفر بازدیدکننده از این سایت ها بازدید می کنند. با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی های اینترنتی، اغلب این سایت ها محتوای زیادی را در خود گنجانده اند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین تبلیغات در نیازمندی ها سبب نمایش آن ها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می شود. لیستی از نیازمندی های اینترنتی فارسی زبان معتبر را جمع آوری شده است که تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیه ها و غیره را در این سایت ها ثبت خواهد شد.
- تبلیغات در شبکه های اجتماعی:
افزایش حضور شبکه های اجتماعی در گوشی های موبایل، رشد استفاده از داده های اینترنتی و استقبال فزاینده از آگهی های تبلیغاتی از سوی کاربران، تمایل شرکت های تجاری را برای تبلیغات در این شبکه ها توسعه داده است.
- تبلیغات در فروم ها:
تالار گفتگو، فروم (forum) به برنامه های مبتنی بر وب گفته می شود که برای نگهداری بحث ها و نوشته های کاربرهای یک وبگاه به کار می روند. در تالار گفتگو معمولاً افراد سوالات خود را مطرح می کنند و سایر کاربران به این سوالات پاسخ می دهند.فروم ها به واسطه بحث ها و تبادل نظرهای انجام شده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت تبلیغات در آن ها می توان از پتانسیل آن ها نیز بهره برد.
- ارسال کاتالوگ:
اشتراک گذاری پرونده (Document Sharing) یکی از سرویس های آنلاین است که امکان اشتراک پرونده ها و یا کار گروهی روی یک پرونده را فراهم می آورد. با قرار دادن کاتالوگ، برشور و یا پروپزال در این گونه از وب سایت ها علاوه بر امکان دسترسی عمومی به پرونده مورد نظر، موتورهای جستجو نیز با فراهم آوردن امکان جستجو و نمایش آن در لیست نتایج خود، به صورت اتوماتیک و رایگان کار بازاریابی را انجام خواهند داد.
- ارسال تصویر تبلیغاتی:
اشتراک گذاری تصویر (Photo Sharing) یکی از سرویس های آنلاین است که امکان اشتراک تصاویر را فراهم می آورد. با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در این گونه از وب سایت ها علاوه بر امکان دسترسی عمومی به تصویر مورد نظر، موتورهای جستجو با امکان جستجوی تصاویر برای شما بازاریابی خواهند کرد.
- ارسال ویدئو تبلیغاتی:
اشتراک گذاری ویدئو(Video Sharing) یکی از سرویس های آنلاین است که امکان اشتراک ویدئو را فراهم می آورد. با قرار دادن ویدئو تبلیغاتی در این گونه از وب سایت ها امکان دسترسی عمومی به ویدئو مورد نظر را فراهم می آورید.
برای مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید:
وب سایت : www.itresearches.com
رایانامه : services@itresearches.co.uk
شماره های تماس »
ایران : 09199319386
انگلستان : 00447924525451
آمریکا : 0012066665252
آدرس دفتر اصلی : لندن – خ سنت جان – شماره 145-157 – کد پستی EC1V 4PW,


تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی رایگان ، تبلیغات اینترنتی کرمان ، تبلیغات اینترنتی و برند سازی ، تبلیغات آرایشگاه ، تبلیغات آشپزخانه ، تبلیغات آموزشی ، تبلیغات با صرفه در گوگل ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا