این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تبیان-دانلود رایگان اموزشهای خانم عمرانی بسته بندی

تبیان-دانلود رایگان اموزشهای خانم عمرانی - طرح توجیهی تولید پاکت سیمان

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | بسته بندی

طرح توجیهی تولید پاکت سیمان
یکی از مهمترین فاکتورهای مورد نیاز در تولید اکثر محصولات ، بسته بندی مناسب جهت حمل و نقل و نگهداری می باشد . لذا در این امر تمامی شرایط و مشخصات محصول مورد نظر باید مورد بررسی قرارگیرد. در حال حاضر ایران به دلیل داشتن معادن عظیم گچ و آهک که عمده مو اد اولیه تشکیل دهنده سیمان هستند جزو یکی از برترین کشورها از نظر مو قعیت استراتژیک تولید سیمان قرار دارد . از طرفی طبق برنامه ریزی های به عمل آمده به منظور توسعه اقتصادی کشور و دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصد در سال، وجود زیربناهای اقتصادی و عمرانی جهت نیل به این هدف ضروریست بنابراین تولید سیمان که یکی از مهمترین محصولات جهت ساخت زیر ساختهای اقتصادی می باشد بسیار ضروریست .
در این میان حمل و نقل سیمان و گچ از کارخانه به محل ساخت و ساز به دلیل حجم بالای این محصول و نیز نوع کاربرد آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذ ا این محصول به دو طریق یعنی بسته بندی در پاکتهای کاغذی و نیز به صورت فله ای عرضه می گردد . این پروژه به منظور احداث کارخانه تولید پاکت سیمان جهت بسته بندی محصولات تولیدی کارخانجات گچ و سیمان انجام پذیرفته است و امید است که اطلاعات آن بتواند راهگشای احداث این قبیل واحدها و توسعه صنایع جانبی سیمان که یکی از صنایع مهم در هر کشور است باشد. محصول مورد بررسی در این طرح پاکت سیمان جهت بسته بندی محصولات تولیدی در کارخانجات تولید گچ و سیمان است . این محصول دارای کد آیسیک به شماره 21091128 می باشد .این محصول از کاغذ کرافت سه لایه جهت استحکام بیشتر بسته بندی تهیه م ی شود و عمده استفاده آن در کارخانجات تولید سیمان می باشد و جهت حمل و نقل آسانتر محصول سیمان که به صورت گرد عمدتا سیاه رنگ تولید می شود مورد استفاده قرار می گیرد . پاکت سیمان جهت بسته بندی محصولات تولیدی کارخانجات تولید سیمان و گچ استفاده می شود البته عمده مصرف این محصول در کارخانجات سیمان است و کارخانجات تولید گچ بیشتر از گونی های پلاستیکی جهت بسته بندی محصولات خود استفاده می نمایند . همانگونه ک ه قبلا اشاره شد سیمان به دو روش فله ای و بسته بندی در پاکتهای 50 کیلوگرمی عرضه می شود لذا با توجه به تولید بسیار زیاد سیمان در کشور، تولید پاکت سیمان جهت عرضه محصول بسیار ضروریست.


طرح توجیهی تولید پاکت سیمان ، دانلود طرح توجیهی تولید پاکت سیمان ، فروش طرح توجیهی تولید پاکت سیمان ، طرح تولید پاکت سیمان ، دانلود رایگان تولید پاکت سیمان ، طرح توجیهی پاکت سیمان ، طرح پاکت سیمان ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا