این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آزمون آزمایشی تدریس خصوصی

آزمون آزمایشی - آموزش زبان انگلیسی کنکور و پایه

در استان تهران تهران, | تدریس خصوصی

آموزش خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی برای آمادگی در کنکور ٩٧ توسط مدرس زبان کنکور و مولف کتاب های آموزشی در انتشارات خیلی سبز، قلمچی ، بیست و مهر آفاق و طراح آزمون های آزمایشی قلمچی برگزاری کلاس های آموزش واژگان ، گرامر، cloze و reading همراه با جزوه ی اختصاصی منحصر به فرد
امکان دریافت جزوه همراه با پاسخ نامه برای کسانی که امکان حضور در کلاس را ندارند.

برای دریافت جزوه ی آموزشی منحصر به فرد زبان کنکور اینجانب علی شکوهی مدرس زبان کنکور و مولف چندین کتاب آموزشی در انتشارات خیلی سبز ، قلمچی ، بیست ، مهر آفاق و دبیر رسمی آموزش و پرورش کرج می توانید مبلغ ٢۵٠٠٠٠ هزار ریال ( ٢۵ هزار تومان ) به حساب ٠١٠۴۴۶١٧٠٠٠٠۴ یا شماره کارت ۶٠٣٧٩٩٧١۶٣٢۵٣٠٩٠ بانک ملی به نام آقای علی شکوهی واریز کرده ،و تصویری از فیش پرداختی را از طریق تلگرام و یا دایرکت اینستا گرام به آدرس @alishukoohy ارسال نمایید. فایل کامل جزوه در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد. ضمنا می توانید با برقراری تماس با آدرس تلگرام یا اینستا گرام فوق نمونه ای از صفحات جزوه را جهت آشنایی با شیوه ی تدریس و تست های موجود در اختیار داشته باشید.


آموزش ، زبان انگلیسی ، کنکور 97 ، جزوه ی اختصاصی ، طراح آزمون های قلمچی ، زبان دهم و یازدهم


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا