این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ترجمه ارزان ترجمه

صفحه 1 از 6    

ترجمه ارزان - ترجمه|تایپ|انگلیسی به فارسی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات ترجمه

ترجمه|تایپ|انگلیسی به فارسی|ترکی استانبولی به فارسی

ونوس تایپ در پاسخ به نیازهای حرفه ای کشور برای انجام کار تایپ و ترجمه ایجاد شده است. این مرکز با داشتن مجرب ترین و بهترین مترجم ها و تایپیست ها در کشور به عنوان یکی از مراکز نمونه کشوری تایپ و ترجمه شناخته می شود. ترجمه و تایپ در تمامی رشته های دانشگاهی اعم از ترجمه و تایپ متون تخصصی توریسم، دندانپزشکی، مدیریت، عمران، برق، کامپیوتر، صنایع، کشاورزی، روانشناسی، حقوق، پزشکی و پرستاری و سایر رشته های دانشگاهی با قیمت ارزان و با کیفیت عالی از فعالیت های این مرکز می باشد. همچنین ترجمه فیلم های مختلف به زبان های مختلف انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی و همچنین پارافرایز کردن متون انگلیسی و محتواسازی برای سایت ها و ترجمه بروشورها و کاتالوگ های مختلف هم در فعالیت های این موسسه قرار دارد. از ویژگی های خوب این مرکز هماهنگی بسیار عالی برای تحویل سفارشات و خدمات تایپ و ترجمه فوری برای ترجمه مقاله، کتاب به زبان های فارسی و انگلیسی و سایر زبان ها می باشد. همچنین این مرکز خدمات ترجمه و تایپ دانشجویی هم با قیمت ارزان برای دانشجویان محترم در رشته های مختلف دانشگاهی انجام می دهد.
تلفنهای واحد مستقل پشتیبانی :
Tel: +(98) 903 909 98 45
Tel: +(98) 914 783 08 37
تلگرام :
https://t.me/Venus_Group_Admin
ایمیل :
Email: venustype.group@gmail.com
Email: info@venustype.ir
http://venustype.ir
venustype.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c/


ترجمه ، تایپ ، ترجمه متن خصوصی ، انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، ترکی استانبولی ، استانبولی به فارسی ، فارسی به استانبولی ، ترجمه پایان نامه ، ترجمه مقاله ، ترجمه ارزان ، تر جمه چکیده پایان نامه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا