این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چاپ کارت پرسنلی شناسایی 0 تومان

چاپ کارت پرسنلی شناسایی

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
چاپ کارت پرسنلی شناسایی 0 تومان

چاپ کارت پرسنلی شناسایی

%0
  • تهران تهران مرکز

حضور و غیاب ماشینهای اداری

حضور و غیاب - اتوماسیون حضور و غیاب شرکت جهان گستر

در استان تهران تهران, | آگهی خدمات ماشینهای اداری

تاچند سال پیش دستگاه های حضور و غیاب فقط امکان ثبت ورود و خروج را به پرسنل می دادند و هیچ گونه راهنمایی نسبت به وضعیت صحیح حضور پرسنل در شرکت انجام نمی دادند تاکنون دستگاه هایی که به عنوان دستگاه حضور و غیاب ارائه می گردیده است دستگاه ثبت ورود و خروج بوده اند و امکان تشخیص حضور و غیاب پرسنل و اینکه چه پرسنلی حاضر و چه پرسنلی غائب هستند را نداشته اند. لیکن دستگاه های حضور و غیاب ارائه شده در این سایت نه تنها ورود و خروج را ثبت می نماید، بلکه پرسنل را در وضعیتی قرار می دهد که بایستی جهت باز کردن درب و برای ورود به محل کار و خروج از محل کار انگشت بزنند. در نتیجه پرسنل نمی توانند بدون زدن انگشت از محل کار خارج شوند. بنابراین با سیستم جامع حضور و غیاب دماوند که به عنوان اختراع ثبت شده است می توان از حضور و یا عدم حضور واقعی پرسنل در محل کار مطلع شد،لیکن دستگاه هوشمند، بصورت اتوماتیک تردد پرسنل را پردازش نموده و به مانند یک مدیر اداری فعال و آماده، به محض رویت بی نظمی در تردد پرسنل آن ها را راهنمایی یا تشویق می نماید.


مشاوره رایگان: 09121309364



دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه های حضورو غیاب ، دستگاه های حضور وغیاب ، حضور و غیاب ، حضورو غیاب ، حضور وغیاب ، جهان گستر ، دیجی کالا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا