این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

باربری جلفان بار اصفهان تماس بگیرید

باربری جلفان بار اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
باربری جلفا ،نظر حکیم نظامی اصفهان تماس بگیرید

باربری جلفا ،نظر حکیم نظامی اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
باربری جلفا بار آرامش اصفهان تماس بگیرید

باربری جلفا بار آرامش اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان

باربری اسباب منزل حمل و نقل

باربری اسباب منزل - جابجایی اثاثیه

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات حمل و نقل

چنانچه قصد اسباب کشی به هر یک از مناطق پایتخت را دارید کافیست کار جابجایی اثاثیه منزل خود را به اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد بسپارید و در اسرع وقت یک جابجایی مدرن ، دقیق و سریع را با این تیم تجربه نمایید . فرایند جابجایی اثاثیه منزل توسط کادر ورزیده و آموزش دیده این شرکت با استفاده از نوین ترین روشهای بسته بندی و حمل اثاثیه صورت پذیرفته و با اینکار سلامت اثاثیه شما تا رسیدن به مقصد تضمین میشود . این شرکت با ارائه گواهی ضمانت و بارنامه حمل و نقل ، خاطر شما را از هر جهت آسوده ساخته و یکی از کارشناسان این تیم را نیز از ابتدای رزرو تا پایان کار جابجایی جهت کنترل فنی کیفیت در کنار شما و ناظر بر کار کادر خود می گمارد . کار جابجایی اثاثیه منزل شما در این شرکت با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت آنهم در کوتاهترین زمان ممکن انجام شده و قطعا" رضایت خاطر شما در پایان این پروسه فراهم میگردد .

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد خدمات بسیاری در زمینه جابجایی اثاثیه منزل دارد که با یک تماس با شماره های این شرکت و یا مراجعه به وب سایت آن میتوانید از آنها مطلع گردیده و هنگام اسباب کشی از آنها بهره مند شوید .


اتوبار ، باربری اطلس بار ، جابجایی اثاثیه منزل ، بسته بندی وحمل اثاثیه ، اسباب کشی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا