این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نرم افزار حسابداری تولیدی قیاس آذر حسابان - تبریز 0 تومان
نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری پارسیان

%30
  • اصفهان اصفهان
فروش نرم افزار حسابداری دشت  ویژه فروشگاه ها و اصناف تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری حسابان نسخه پیشرفته 4,690,000 تومان
موسسه حسابداری منشور حساب تبریز تماس بگیرید

موسسه حسابداری منشور حساب تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش حسابداری ویژه اشتغال 0 تومان

آموزش حسابداری ویژه اشتغال

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه

نرم افزار حسابداری فروش نرم افزار

نرم افزار حسابداری - نرم افزار حسابداری داده پردازش نوین سپهر

در استان تهران تهران غرب, | خرید و فروش نرم افزار

نرم افزار خرید و فروش، خرید و فروش یکی از مهمترین عملیات اجرایی یک واحد اقتصادی است، خواه این واحد اقتصادی یک کسب و کار کوچک باشد و یا یک کارخانه تولیدی بزرگ. فروشگاه ها از طریق خرید کالا و خدمات سپس فروش آنها به کسب سود می پردازند و شرکت های تولیدی با خرید کالا، فرآوری و تبدیل و سپس فروش آنها کسب درآمد می کنند.
نرم افزار خرید و فروش، مدیریت فرآیند خرید، فروش، سفارشات و پیش فاکتورها یکی از مهمترین عملیات مرتبط با سودآوری و تداوم هر چه بیشتر یک کسب و کار است. نرم افزار خرید و فروش داده پردازش نوین سپهر به گونه ای طراحی شده است که بتواند در نسخه های مختلف و با توجه به نیاز مراکز مختلف امکاناتی را در اختیار کاربر قرار دهد که کاربر بتواند چرخه های عملیات در این واحدها را بخوبی مدیریت نماید. مدیریت فرآیندهای سفارشات و پیش فاکتورها، اعمال کنترلهای متنوع در هنگام صدور فاکتورها، عملیات تسویه، ارتباط مستقیم با حسابداری و انبار و امکانات بیشماری که در این زیر سیستم دیده شده است قطعا این نرم افزار را به دستیاری ویژه برای مدیران و ابزاری کارآمد برای کارکنان تبدیل می نماید.
سیستم خرید و فروش، سیستم بازرگانی، مهمترین زیر سیستم در میان سیستم های لازم برای اداره اکثر قریب به اتفاق کسب و کارهاست. چه بسا بسیاری از کاربران فقط داده های خود را در فرم های مربوط به بازرگانی وارد می کنند و از همینجا نیز گزارشات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و با هیچ سیستم دیگری سر و کار ندارند. (گرچه در باطن سیستم حسابداری در همه این عملیات ها درگیر است.) این سیستم محل وارد کردن اطلاعات مربوط به کالاهای خریداری شده و فروش رفته است. مدیران بازرگانی و فروش در هرشرکت و موسسه ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می گذارد


نرم افزار خرید و فروش ، نرم افزار بازرگانی ، برنامه حسابداری بازرگانی ، سیستم حسابداری بازرگانی ، نرم افزار خرید و فروش کالا ، نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، نرم افزار بازاریابی و فروشگاهی ، برنامه خری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا