این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

معرفی رشته های گروه فناوری اطلاعات تماس بگیرید

معرفی رشته های گروه فناوری اطلاعات

%0
  • اصفهان اصفهان

مدیریت ارتباط با مشتری توزیع کالا

مدیریت ارتباط با مشتری - فروش عمده انواع نقل ارومیه

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

گروه تولیدی آذرنام با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و کار آزموده در حوزه تولید و عرضه نقل، حلوا و عرقیات خاص شهر ارومیه پا به این عرصه نهاد. این مجموعه از آغاز کار سعی بر تولید محصولاتی مرغوب داشته و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و ارائه محصولات با کیفیت و نیز توجه ویژه به موضوع سلامت مصرف کنندگان باعث افزایش روزافزون مشتریان دائمی این مرکز شده است. گروه تولیدی آذرنام آمادگی دارد با ارائه مشاوره، بازاریابی و فروش، تعیین استراتژی های بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، میزان فروش شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد.


فروش عمده نقل ، فروش عمده انواع نقل ، فروش عمده انواع نقل ارومیه ، فروش نقل ارومیه ، فروش عمده نقل ارومیه ، نقل ، نقل ارومیه ، خرید نقل ارومیه ، خرید عمده نقل ارومیه ، خرید عمده نقل ، خرید عمده انواع نقل ارومیه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا