این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

Elero سیستم حفاظتی

Elero - راهبند میله ای و راهبند ستونی هیدرولیک

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

درب های اتوماتیک
faac ایتالیا
برترین برند جهان

راهبند ستونی(بولارد):
راهبندهای ستونی در مکانهای نظامی ، سفارتخانه ها ، اداره های پلیس ، مسیرهای تردد اتومبیل و جهت کنترل ترافیک شهری و نیز بانک های مرکزی و معابر جهت کنترل تردد و حفظ امنیت مورد استفاده قرار می گیرد. راهبند ستونی هیدرولیکی با بدنه استنلس استیل بسیار زیبا با ارتفاع سیلندر 80 سانتیمتر در حالت بازشو مانع مناسبی جهت کنترل تردد اماکن مهم امنیتی می باشند.

راهبند میله ای هیدرولیک :
مدلهای FAAC 640 FAAC 620 FAAC 615
مشخصات فنی سیستم640 :
الکتروهیدرولیک با طول میله 7 متر
تردد نامحدود
مرکز کنترل کاملا پیشرفته
دارای ترمز در ابتدا و انتهای حرکت
دارای میله تاشو یا یک تکه
تنها راهبند هیدرولیک 2 بازویی در جهان
امکان کنترل با کارت - رمز - اثر انگشت - پوش باتن- ریموت کنترل

مزیت راهبند های هیدرولیکی FAAC نسبت به برند های دیگر:
استفاده از دو بازویی در راهبند هیدرولیکی مدل 640 که یکی برای بالارفتن و دیگری جهت پایین آمدن میله مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به تقسیم نیرو بروی دو بازو استهلاک راهبند به حداقل ممکن می رسد.
این قابلیت تنها در مدل 640 FAAC در میان برند های جهان می باشد.
میله 7 متری مدل 640 یک تکه می باشد.
راهبند مدل 640 دارای فن خنک کننده جهت عملکرد استاندارد پیستون ها می باشد که در هیچیک از راهبندهای موجود درجهان وجود ندارد.
دستگاه پیشنهادی دارای پیچ هواگیری جهت تنظیم دما
عملکرد بر مبنای مرکز کنترل دوسرعته

سامانه محرکه این راهبند متشکل از یک بلوک هیدروپمپ (پمپ روغن) تانک روغن هیدرولیک وشیر های مربوطه که به صورت کاملاً آبندی شده و متمرکز طراحی شده اند و همچنین یک عدد بازوی هیدرولیک می باشد که به دلیل استفاده دقیق و کارشناسی شده از سیستم هیدرولیک این محصول را کاملاً برتر و متمایز از سایر راهبند های موجود در بازار کرده است.
•استفاده از سیستم هیدرولیک باعث شده تا این محصول قابلیت استفاده مداوم را داشته باشد. موضوعی که در راهبند های الکترومکانیک محقق نمی شود یعنی محدودیت تردد در راهبند های الکترومکانیک رقیب فک یکی از نقاط ضعف آن ها می باشد.
•به دلیل اتصالات غیر چرخ دنده ای موجود در FAAC 615 ، این راهبند در هنگام تصادفات کمترین آسیب به اجزای حیاتی راهبند از جمله اجزای محرکه وارد می آید

هوشمندان همیشه بهترین را انتخاب می کنند
شرکت جاده ابریشم به عنوان طراح و مجری درب های اتوماتیک پارکینگی, کرکره ای و شیشه ای و همچنین پیاده سازی و اجرای درب های بزرگ اتوماتیک صنعتی جهت کارخانجات و محیط های صنعتی- نمایندگی رسمی فروش کمپانی های FAAC (ساخت ایتالیا) و elero (ساخت آلمان) BOTHE-HILD(ساخت آلمان)
درب پارکینگی دربهای دولنگه ، تک لنگه مدل : 412 ، 402 ، 400
درب بازکن های اتوماتیک ریلی مدل: 740 ، 741 ، 844
درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک کرکره ای
درب کرکره ای درب فروشگاهی ، پارکینگی ؛ صنعتی
درب شیشه ای درب اسلایدینگ ، تلسکوپی ، گرد ، نیم دایره
درب آکاردئونی فولدینگ بازشو افقی و عمودی
درب سریع السیر صنعتی درب طلقی ، پی وی سی ، فست در
درب زیرسقفی پارکینگی موتور وسط ، صنعتی موتور کنار
درب اتوماتیک بزرگ صنعتی
راهبند میله ای
راهبند ستونی

(لطفاجهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت شرکت جاده ابریشم www.jadeabrisham.com مراجعه فرمایید)
شرکت جاده ابریشم با تکیه بر توان تخصصی و دانش روز کارشناسان و همچنین با بکارگیری خلاقانه ترین راهکارهای امنیتی خود توانسته است با توجه به خواسته مشتریان و تطابق آن با استاندارد های حفاظتی امنیتی با در نظر گرفتن معقول ترین هزینه به ارائه راه حل های مفید و جامع فعالیت های خود را سازماندهی و اجرا نماید.


قیمت: لطفا با ما تماس بگیرید


راهبند ستونی ، راهبند میله ای ، راه بند ستونی ، راه بند میله ای ، راهبند هیدرولیک ، شرکت FAAC ، راهبند 615 FAAC ، راهبند 640 FAAC ، راهبند اتوماتیک ، راهبند هیدرولیک 7 متری ، درب های اتوماتیک فک ایتالیا ، راهبند


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا