این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش asp کامپیوتر

12
صفحه 1 از 2    

آموزش asp - آموزش طراحی حرفه ای وب با وب آموز

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش کامپیوتر

با سلام،

بسته ی آموزشی طراحی حرفه ای وب “وب آموز” توسط یک گروه مجرب و حرفه ای طراح و برنامه نویس وب گردآوری شده است.

هدف این گروه، ارائه تجارب چند ساله ی خود در زمینه ی طراحی رابط کاربری (گرافیکی و کدنویسی)، برنامه نویسی تحت وب، بهینه سازی وب و بسیاری از مباحث مربوطه می باشد.
مخاطبین این بسته ی آموزشی کلیه ی علاقه مندان به طراحی وب هستند.

بسته ی آموزشی طراحی حرفه ای وب “وب آموز”، مباحث آموزشی را به صورت چندرسانه ای و جزوه ای در اختیار دانش پژوهان این دوره ی آموزشی قرار خواهد داد. تمامی مباحث از ابتدایی ترین بخش ها تا حرفه ای ترین بخش ها به صورت گام به گام آموزش داده خواهند شد.

متد آموزشی به کار گرفته شده در این دوره، مطابق استانداردهای جهانی بوده و دانش پژوه در انتهای دوره به یک طراح حرفه ای وب تبدیل خواهد شد!

ما اغلب مباحث آموزشی را در قالب یک پروژه آموزش می دهیم و حتم داریم این تکنیک به روند یادگیری دانش پژوه تا حد بسیار زیادی کمک خواهد کرد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت http://www.WebAmooz.net پایگاه اختصاصی فروش بسته ی آموزش طراحی حرفه ای وب سایت مراجعه کنید.

لازم به ذکر است قیمت این مجموعه ی نفیس آموزشی، 50 هزارتومان می باشد. این مجموعه، در یک بسته بندی بسیار شکیل و زیبا، به همراه دی وی دی های اورجینال و راهنمای استفاده از نرم افزار ارسال خواهند شد.

همچنین با ورود به بخش محیط کاربری فروشگاه ما،
http://webamooz.net/user-cp
می توانید ثبت نام کنید، وارد شوید و از سیستم قدرتمند همکاری در فروش و کلیکی ما جهت فروش استفاده کنید!

هر بسته ای که از طریق لینک هایی که در اختیار شما قرار می گیرد، به فروش برسد، 20٪ پورسانت بسته ی فروخته شده متعلق به شما خواهد بود.

و به ازای هر کلیکی که از سایت یا وبلاگ شما (با استفاده از ابزاری که در محیط کاربری در اختیار شما می گذاریم) به ما ارسال شود، ما مبلغ 25 تومان را به حساب شما واریز می کنیم و اول هر ماه، ما هر مبلغی که شما از این طریق کسب درآمد کرده باشید را به حساب شما واریز خواهیم کرد!

همچنین برای دریافت نمایندگی فروش، می توانید به بخش زیر مراجعه نمایید:
http://webamooz.net/reseller

با احترام،
وب آموز


طراحی وب ، طراح وب ، وبسایت ، قالب وردپرس ، طراحی قالب وردپرس ، پلاگین وردپرس ، افزونه وردپرس ، قالب جوملا ، ماژول جوملا ، آموزش PHP ، آموزش Asp ، net ، آموزش طراحی گرافیک ، آموزش فتوشاپ ، photoshop ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا