این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات مجالس جدیدترین حراجی ها

25% تخفیف شمایل فیلم

در ساری, دماوند | آگهی های خدمات مجالس

سلام؛

موجب کمال خرسندی و افتخار است که این پل ارتباطی امکان تعامل با شما مشتریان، همکاران و مخاطبان ارجمندی که استودیو شمایل را شایسته خدمت به خود دانسته اید، فراهم آورده است. شمایل همواره سعی دارد تا از رهگذر ارتباط با مشتریان خود از نیازهای واقعی آنان آگاه گشته و بهتـرین راهکارها را در اختیار آنان قرار دهد . این مجموعه بزرگترین سرمایه را مشتریان وفادار خود می داند و همواره سعی در خدمت رسانی و کسب رضایت ایشان دارد . خـدمتگزاران شما در استودیو شمایل از بدو تاسیس تاکنون سعی داشته اند که به پشتوانه بررسی آگاهانه بستـر فعالیت، ارزیابی ویژگی های محـیط کسب و کار، درک صحیح و کارشناسانه از نیازهای روبه رشد مشتریان و شناسایی انتظارات به حق ایشان، به خدمات جدید و به روز ، در کنار تعهد اسلامی و خلاقیت بی مانند هنر ایرانی زمینه ساز خدمت دهی مناسب و درخور باشند.

ابراهیم اکبرزاده زنگنه

استودیو عکس و فیلم شمایل - ساری - 09117111181
آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 25% تخفیف ارائه می دهد.


ابراهیم اکبرزاده زنگنه ، شمایل ، عکاسی شمایل ، آتلیه سنتی ، استودیو شمایل ، میکس و مونتاژ ، مستند سازی ، آلبوم دیجیتال ایتالیایی ، پایتخت بهارنارنج


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا