این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین حراجی ها سیستم حفاظتی

25% تخفیف دوربین مداربسته Videk Security

در استان البرز کرج, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

معرفی گروه باستان: مفتخریم پس از 11 سال فعالیت در امور واردات دوربین های مداربسته، صنایع مرتبط و همچنین خدمات پس از فروش توانسته ایم رضایت مشتری را به دست آورده و طبق شعارمان به وعده هایمان عمل کنیم گروه باستان نسبت به نیازهای بازار ، همواره محصولاتی با کیفیت و با قیمتی رقابتی روانه بازار نموده و طبق آمارهای بدست آمده، توانسته ایم با افتخار رضایتمندی 90 درصد مشتریان خود را در امر پاسخ گویی، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش در سال 2016 بدست آوریم ویدک سکیوریتی ( Videk Security ) تایوان جدیدترین برند گروه باستان می باشد که این شرکت نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن را در ایران بعهده دارد کمپانی ویدک سکیوریتی یه مجموعه کامل می باشد که ازسال 2008 شروع به فعالیت نموده و در سرتاسر جهان نمایندگی فروش تمام محصولات خود اعم از قطعات و کابل های شبکه، دوربین های مداربسته و همچنین ملزومات وابسته را تولید و عرضه نماید. این کمپانی تایوانی محصولات خود را با تنوع بالا و نسبت به نیاز جامعه تولید و توسعه می دهد. این کمپانی با همکاری گروه باستان برای تمام محصولات خود گارانتی 21 ماهه تعویض در نظر گرفته تا بتواند در بازار های فعلی رقابت کاملی را از نظر کیفیت، خدمات ، قیمت داشته باشد.
محصولات متنوع کمپانی Videk Security اعم از سیستم های دوربین مداربسته AHD و TVI در زمینه آنالوگ و Smart IP ها در زمینه دیجیتال ی باشد. این شرکت با بهره گیری از مجربترین مهندسین تایوانی توانسته با احداث 2 کارخانه متفاوت در کشور تایوان و چین سهم بزرگی از تولیدات را در بازار در اختیار خود بگیرد. شعار و هدف این شرکت کیفیت مقارن با تولید برای همه می باشد و سعی بر آن دارد که محصولات با کیفیت در سطح های مختلف تولید و عرضه نماید. یکی از بارزترین مشخصات این شرکت تنوع محصولات و بکارگیری تمامی سیستم های حفاظتی در زمینه دوربین های مداربسته است.
برای آشنایی بیشتر می توانید به سایت گروه باستان به نشانی bastangroup.com مراجعه و یا با شماره 02634212060 تماس حاصل فرمایید.
همچنین گروه باستان از فعالین محترم در حوزه امنیت و دوربین های مداربسته دعوت به همکاری می نماید. جهت اطلاع از شرایط دریافت نماینده فروش و با انحصاری می توانید با ما در تماس باشید.

آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 25% تخفیف ارائه می دهد.


bastangroup ، Videk security ، دوربین مداربسته AHD ، دوربین مداربسته TVI ، سیستم دوربین تحت شبکه ، دی وی ار AHD ، دی وی ار TVI ، دی وی ار CVI ، دی وی ار انالوگ ، دوربین با کیفیت FullHD ، دوربین با سنسور سونی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا