این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین حراجی ها مصالح ساختمانی

10% تخفیف فروش یوبوت با تمامی ابعاد در سراسر کشور

در استان تهران تهران غرب, | خرید و فروش مصالح ساختمانی

نقشه معماری خود را به ما بسپارید تا بهترین ، مطﻤﺌن ترین و کم هزینه ترین طراحی و اجرای سازه با سیستم های نوین روز دنیا را تجربه کنید.
شرکت بی ستون تنها دارنده گواهی نامه ثبت اختراع قانونی و اخلاقی یوبوت اصلاح شده در ایران و سابقه10 ساله در زمینه تولید و استفاده از این تکنولوژی آمادگی خود را جهت انجام کلیه پروژه های ساختمانی با مناسب ترین قیمت اعلام میدارد.

مزایای دال بی ستون:
____- قالب های یوبوت بی ستون به صورت احجام مکعبی کاملا بسته تولید می باشند و به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، جنس قالب ها کاملا منعطف بوده و هیچگونه شکستگی در بدنه قالب ایجاد نمی شود که این امر موجب می گردد بر خلاف سایر نمونه ها از نفوذ بتن به داخل آن به طور کامل جلوگیری می شود.
___- به منظور جلوگیری از هرگونه حرکت قالب ها در طراحی قالب های یوبوت بی ستون، دسته هایی تعبیه شده است که هر قالب را به طور مستحکم به چهار قالب دیگر متصل می کند.
_ - کاهش محسوس مصرف بتن و میلگرد و به تبع آن کاهش بار مرده سازه
-طراحی دهنه ها بالای 12 متر بدون نیاز به کابل و کشیدگی و بدون محدودیت در اجرای دهانه و امکان ستون گذاری نامنظم در طراحی های معماری

ما برای انجام هرگونه مشاوره ، طراحی و اجرا با مهندسین کارآزموده و حرفه ای در خدمتتان هستیم.
دارای خط تولید مستقل یوبوت
آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 10% تخفیف ارائه می دهد.


یوبوت ، کوبیاکس ، دال مجوف ، سقف سبک ، اجرای دال ، دال بتن ، سقف سبک ، یوبوت اصلاح شده ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا