این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط با تخفیف های بهتر

جدیدترین حراجی ها ابزار و یراق

20% تخفیف مته قلاویز کولیس میکرومتر گردبر

در استان تهران تهران غرب, | ابزار و یراق

شرکت ایده ال ابزار صنعت با پشتوانه سال ها تخصص و تجربه مدیران خود در زمینه ارائه خدمات فنی و تخصص به صنایع کشور و اشنایی کامل با محصولات صنعتی مدرنترین کشورهای اروپایی توانسته است پس از بررسی های کارشناسانه نسبت به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت هولدینگ لونا سوئد برای اولین بار درایران اقدام نماید.

تاریخچه شرکت لونا ((LUNA:
این مجـمـوعه در سال 1917 توسط کارل لینهای در شهر بوروس کشـور سوئد تاسیس گردید و امروز بعد از گذشـت یک قرن فعالیـت ، با محوریـت قرار دادن رضایتـمندی مشـتریان و با توجه به نگرش بنیان گذاران این شرکت مبنی بربه حداقل رساندن دغدغه شرکتها در تامیـن اقلام با کیفیـت در کوتاه ترین زمان ممکن، توانسـته اسـت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مطرح و پیشـــرو در زمیـنه تولید و تامین ابزار الات صنعتی، در قالب تولید کننده برند هایی چون LUNA، LIMIT ، TENGTOOLS اقدام نمـوده و همـچنین به عنوان توزیع کننده عمده بالغ بر 120 برند معتبر در سراسر دنیا فعال باشد.
شرکتهای چون ولوو ، اسکانیا ، هواپیمایی ساب و تعداد زیادی از شرکتهای مشابه در حوزه کشورهای سکاندیناوی و اروپا از مشتریان شرکت هولدینگ لونا می باشند.

آماده همکاری با فعالان حوزه ابزار و مصرف کنندگان محترم می باشیم

www.idealabzar.com
آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 20% تخفیف ارائه می دهد.


مته ، قلاویز ، کولیس ، میکرومتر ، گردبر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا