این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه با تخفیف های بهتر

آگهی های مرتبط با تخفیف های بهتر

جدیدترین حراجی ها زیبایی و بهداشت

1
ماساژ ریلکسیشن. لاغری. درمانی. زوج تماس بگیرید
آقا هستم با سابقه کار در ترکیه تماس بگیرید
1
ماساژ فول بادی 450 تومان

50% تخقیف ماساژ فول بادی

%50
  • تهران غرب

50% تخفیف انواع دستگاه های میکروپیگمنتیشن

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

ارسال رایگان (کلی و جزئی) مواد و تجهیزات تاتو به سراسر کشور – نمایندگی محصولات وگنر آمریکا در ایران
انواع دستگاه های میکروپیگمنتیشن
با توجه به اهمیت آراستگی و زیبایی در جامعه امروزی شرکت های بزرگی در این زمینه شروع به فعالیت نموده و دستگاه های بسیار پیشرفته ای طراحی و ساخته اند که دستگاه دوکاره تاتو و میکروپیگمنتیشن WAGNERدر میان آنان به خوبی می درخشد و با ویژگی هایی که دارد کاربرد آن را بسیار راحت و آسان نموده است.
این دستگاه بسیار نرم و ملایم کار میکند و هیچ گونه صدای اضافی ندارد , در عین حال قدرت کاشت بسیار بالایی دارد . همچنین با دقت بالایی که دارد شما می توانید هرگونه طرحی را به آسانی ایجاد کنید . از دیگر مزایای دستگاه دوکاره تاتو و میکروپیگمنتیشن وگنر راکت , وزن کم و سبک آن است که در استفاده های طولانی دست شما را خسته نمی کند . همچنین این دستگاه به هیچ عنوان گرم نمی شود و حتی در استفاده های طولانی دمای آن بالا نمی رود . این دستگاه قابلیت تنظیم عمق سوزن بدون ایجاد اختلال در عملکرد آن را نیز داراست .
دستگاه تاتو دوکاره وگنر راکت قدرت بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر دارد و از تمرکز و دقت بسیار بالایی برخوردار است . این دستگاه جهت استفاده در تاتو بدن , میکروپیگمنتیشن , آرایش دائم صورت و … مناسب است .
کارتریج این دستگاه بصورت پیچی است و درصورت قرارگرفتن درست , به هیچ عنوان در حین کار باز نمی شود . همچنین بصورت یکبار مصرف بوده و برای هر فرد تعویض می شود و موجب انتقال بیماری های پوستی و … در حین کار نمی شود .
براستی زیبایی و آراستگی از جمله مهمترین اموری است که روزانه هرشخصی باید به آن توجه شایانی داشته باشد . در این بین خانم ها توجه بیشتری نسبت به زیبایی و آراستگی شان نشان می دهند و تمایل دارند همیشه در کمال زیبایی و آراستگی دیده شوند , لکن توانایی و تحمل ایستادن مقابل آینه بصورت شبانه روزی را ندارند . به همین دلیل تاتو , میکروپیگمنتیشن و … بسیار مورد توجه قرار گرفت و حائز اهمیت شد و خانم های زیادی امروزه رو به این روش ها آورده اند , چرا که بصورت دائمی است و نیازی نیست مدام در مقابل آینه بایستند .این روش ها علاوه بر زیبایی بصورت درمانی نیز مورد توجه قرار گرفته است . میکروپیگمنتیشن در درمان برص یا پیسی (ویتیلیگو) , اصلاح جای زخم ها , کلوئید و …. بسیار مثمر ثمر بوده و حتی گاها به جای عمل های زیبایی و پلاستیک نیز مورد استفاده قرار میگیرد مثل هماهنگ کردن هاله و شدت رنگ هاله با سینه ها (سایه زنی) .

تلفن و تلگرام جهت سفارش و مشاوره: 09361715999

آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 50% تخفیف ارائه می دهد.


رنگ تاتو ، رنگ وگنر ، وگنر ، wagner ، تاتو ، قیمت رنگ تاتو ، فروش رنگ تاتو ، رنگ تتو ، رنگ خالکوبی ، تتو ، تاتو ، خالکوبی ، tattoo ، دستگاه میکروپیگمنتیشن ، آرایش دائم صورت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا