ویژه
1

10% تخفیف آموزش خوشنویسی با خودکار فارسی و لاتین( حضوری و آنلاین)

در ، تهران مرکز, اسکندری | آگهی های آموزشگاه ها


این روزها دستنوشته های زیبایی را در فضای مجازی میبینید که گویی با خودکارهای جادویی نوشته شده اند.
و شما را به این فکر می اندازد که چرا شما دست خطی به این زیبایی نداشته باشید؟؟!!
یکی از بهترین روش های یادگیری خوشنویسی با خودکار استفاده از خودآموز های با کیفیت و با پشتیبانی کامل از طرف استاد می باشد.
زیرا که در خودآموزها شما تمام جلسات آموزشی را بصورت کامل در اختیار دارید برخلاف کلاس های حضوری و یا آنلاین ، بدون هزینه و هرچندبار که بخواهید میتوانید قواعد را مرور و نحوه نوشتن استاد را با دقت بالا ببینید.
سایت مرجع آموزش خوشنویسی با خودکار با ارائه دوره های آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته برای خوشنویسی فارسی ( نستعلیق ، شکسته نستعلیق) و لاتین(پیوسته کاپرپلیت) امکان خرید و دانلود مستقیم خودآموزها را برای شما در هر کجای ایران و جهان فراهم نموده است.
همچنین برای مدرسین خوشنویسی در مدارس دوره های روش تدریس خوشنویسی به دانش آموزان پایه دوم تا ششم بهمراه کتابچه های خوشنویسی مخصوص هر پایه را ارائه نموده است.
همچنین محصولات باکیفیت و متنوع مرتبط با خوشنویسی با خودکار را از این مجموعه میتوانید تهیه فرمایید
جهت آشنایی با نحوه آموزش می توانید آموزش های رایگان داخل سایت خودکار آبی را ببینید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره پشتیبانی 09902219422 تماس بگیرید
آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 10% تخفیف ارائه می دهد.


خوشنویسی، خوشنویسی با خودکار، آموزش آنلاین، آموزشگاه خوشنویسی آنلاین، گنجی نژاد، آموزش رایگان خوشنویسی، خط خودکاری، خط نستعلیق، آموزش خوشنویسی لاتین، هندرایتینگ، آموزش تضمینی، خودکار آبی، خودکار خوشنویسی، خودآموز

تهران / تهران مرکز / اسکندری     آموزشگاه در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی آموزش خوشنویسی با خودکار فارسی و لاتین( حضوری و آنلاین)

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آموزشگاه جدیدترین حراجی ها

رفتن به بالا