این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم اتاق خواب جدیدترین حراجی ها

جدیدترین حراجی ها لوازم اتاق خواب

10% تخفیف تخت جک دار | تختخواب باکس دار | تاشو فلزی

در تهران شمال, نیاوران | خرید و فروش لوازم اتاق خواب

تخت باکس در دو مدل ساده (باکس ) و جکدار (باکس دار ) تولید می شود .
تخت باکس ها بدلیل دارا بودن فضای قابل قبول بسیار پرکاربرد هستند .
داخل این باکس ها می توانید انواع وسایل اضافه مانند بالش ، پتو و ... قرار دهید .
باکس های جک دار ساختاری یک تکه دارند و برخلاف تختخواب ها که دارای قیدهای کناری می باشند و با پیچ و مهره به هم متصل شده اند ساختار یک تیکه و متصل را دارند.
باکس تشک ؛ باکس یا تخت با رویه پارچه نوعی از تخت است که به جای تختخواب یا سرویس خواب استفاده می شود و در سایز های مختلف یک نفره و دو نفره تولید می گردد.
مزایای تخت جک دار:

تخت های جک دار، به تخت های اطلاق می شود که کفی تخت به کمک یک جک فلزی به راحتی حرکت داده می شود و شما می توانید از فضای زیر این تخت برای قرار دادن اشیاء کم مصرف تر استفاده کنید. به این نوع تخت ها، تخت با باکس هم اطلاعق می شود. خرید تخت جک دار، برای خانه های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است.

اگر شما به دنبال ایجاد دکوراسیون مینیمال نیستید، اما فضای اتاق خواب شما آنقدر کوچک است که فضای کافی برای قرار دادن کمد، تخت و ... ندارید، باز هم پیشنهاد ما خرید تخت جک دار است.
اگر به دکور اتاق خود اهمیت می دهید باید کالایی را انتخاب کنید که نمای اتاق شما را کامل کند.
آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 10% تخفیف ارائه می دهد.


تخت باکس، تخت باکس هتلی ، قیمت تخت باکس ، تخت باکس ارزان ، خرید تخت باکس ، تخت باکس یکنفره ، تخت باکس دونفره ، تولید تخت باکس ، تختخواب دونفره ، تختخواب جک دار ، تختخواب تک نفره ، تخت جک دار ، تخت یک

تهران / تهران شمال / نیاوران     لوازم اتاق خواب در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا