این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط با تخفیف های بهتر

طراحی سایت جدیدترین حراجی ها

جدیدترین حراجی ها طراحی سایت

20% تخفیف طراحی سایت، سئو، اپلیکیشن، موشن گرافی، کارت ویزیت، لوگوموشن

در تهران, پیروزی | آگهی های طراحی سایت

شرکت برنامه نویسی خیام مفتخر است که با بیش از 15 سال سابقه درخشان در حیطه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری با بیش از 97 درصد رضایت مراجعین، در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

* بخش طراحی سایت و برنامه نویسی خیام با کارمندانی با تجربه و کاربلد هرگونه سایت اختصاصی که نیاز داشته باشید را با بهترین کاربری و طرح در قالب فرمت وردپرس یا پی اچ پی طراحی می کنند و هرگونه نیاز شما اعم از تولید محتوا، سئو و غیره را برطرف می کنند. در کمترین زمان سایت شما از نظر بازدید به شرایط مطلوبی می رسد و می توانید با خاطر آسوده از آن استفاده کنید و کالای خود را بفروشید یا خدمات خود را تبلیغ کنید. همچنین می توانید طراحی اپلیکیشن های اندروید و آی او اس خود را نیز به ما بسپارید تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه به اپلیکیشن دلخواه خود دست پیدا کنید.

** بخش طراحی و چاپ خیام نیز با طراحان گرافیک خوش ذوق و با تجربه و همچنین با چاپخانه باکیفیت و سریع آماده است تا انواع سفارش کارت ویزیت، پوستر، بنر، کاتالوگ، بروشور، سربرگ و غیره را از صفر تا صد برای شما طراحی و چاپ بنماید تا بتوانید بهتر به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید و کلاس کاری خود را چند سطح بالاتر ببرید.

*** بخش اختصاصی موشن گرافی و انیمیشن خیام بطور اختصاصی به طراحی انواع انیمیشن های تبلیغاتی و لوگوموشن می پردازد و با طراحی فوق حرفه ای و سریع و همچنین هزینه پایین و مقرون به صرفه، سفارش های شما را به انجام می رساند.

**** دیگر خدمات شرکت خیام شامل ترجمه و تایپ تخصصی، طراحی گرافیکی جانبی، آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت، فروش و تعمیرات تخصصی کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و غیره می باشند.

**** با ثبت نام در سایت شرکت برنامه نویسی خیام می توانید علاوه بر شرکت در قرعه کشی و دریافت جایزه های متنوع از تخفیف 20 درصدی در تمامی سفارشات نیز بهره مند شوید.
شماره تماس: 77752543-021
موبایل: 09106803150
آدرس وبسایت: https://khayaamteam.com/
لینک اینستاگرام: @_khayaam_team_

آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 20% تخفیف ارائه می دهد.


لوگوموشن ، موشن گرافی ، طراحی سایت ، طراحی وبسایت ، طراحی و چاپ ، کارت ویزیت ، بروشور ، بنر ، آموزش برنامه نویسی ، تایپ و ترجمه ، آموزش زبان ، برنامه نویسی ، طراحی کاتالوگ ، ترجمه تخصصی ، اپلیکیشن اندروید


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا