این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی جدیدترین حراجی ها

جدیدترین حراجی ها خدمات صنعتی

کالیبراسیون انواع تجهیزات گشتاور تماس بگیرید
دنیای آنلاین خود را بسازید 1,000 تومان

50% تخقیف دنیای آنلاین خود را بسازید

%50
  • تهران مرکز
فروش اینورتر تماس بگیرید

5% تخقیف فروش اینورتر

%5
  • تهران مرکز

10% تخفیف گروه نیوان صنعت فردا

در تهران مرکز, اسکندری | خدمات صنعتی

بدین وسیله به استحضار میرساند شرکت مهندسی نیوان صنعت فردا به عنوان مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات و تأمین کننده تجهیزات پایش وضعیت، تعمیرات و نگهداری، ایمنی و بازرسی و مجموعه ابزار دقیق میباشد. این شرکت مجری خدمات و برگذارکننده های دوره‌های تعمیرات و نگهداری نوین در پروژه های برون مرزی و داخلی می باشد.
دپارتمان آموزش و اجرای نیوان صنعت فردا با سابقه اجرای متعدد متدهای تعمیرات نگهداری و دوره‌های آموزشی حیطه پایش وضعیت نظیر آنالیز ارتعاشات، بالانس در محل و بالانس کارگاهی، فرآیندهای تقویت سازه و مودال، دوره های قابلیت اطمینان و فرآیندهای الاینمنت مقدماتی و پیشرفته، در پروژه های بین المللی همکاری با SIAD ایتالیا و پروژه های تعمیرات نگهداری چندگانه در عراق و ترکیه و همچنین حضور مستمر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، و حضور در بنادر و سکوهای مختلف نفتی و صنایع فولاد و صنایع سیمان و بلور و چینی و ... در کشور عزیزمان ایران کوشیده است که گامی هرچند کوچک در جهت اعتلای متدهای تعمیرات نگهداری روز دنیا در ایران بردارد.

آگهی دهنده خدمات و محصولات خود را با 10% تخفیف ارائه می دهد.


تعمیرات نگهداری نوین، تقویت سازه، آنالیز ارتعاشات، ترموگرافی، بالانس توربین، الاینمنت همراستا سازی، کانتر شفت، بالانس کارگاهی، تنظیم کشش تسمه، خدمات آلتراسونیک

تهران / تهران مرکز / اسکندری     خدمات صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا