این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان
آبشار شیشه ای،آبنما شیشه ای،آبنمای شیشه ای تماس بگیرید
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
عروسک هوا رقصان/عروسک بادی/عروسک تبلیغاتی 3,900,000 تومان
عروسک هوا رقصان/عروسک تبلیغاتی/عروسک بادی 3,900,000 تومان
نازل کرتین استخری 4,800,000 تومان

نازل کرتین استخری

%5
  • تهران مرکز
فروش عمده چرخ کیف مدرسه 0 تومان

فروش عمده چرخ کیف مدرسه

%0
  • اصفهان
فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ

%0
  • تهران غرب

چای سبز تیما

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم گوناگون


اطلاعات اولیه:
خوش طعم و خوش عطر
لاغری بدون عوارض جانبی
لاغری بدون ایجاد درد و زحمت

طرز استفاده چای تیما در ماه مبارک رمضان:
یک فنجان در زمان افطار و یک فنجان قبل از شام و یک فنجان قبل از سحر استفاده شود.
یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می تواند تا 61 درصد از بروز بیماری های قلبی بکاهد. وجود رادیکال های آزاد در سرخرگ می تواند منجر به بروز بیماری های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماری های قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای سبز موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول های آسیب دیده رگها و قلب می شود و روند ترمیم سلول ها را تسریع می بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می شود.
نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین هایی در بدن تولید می شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت های آسیب دیده را افزایش می دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز به اندازه آسپرین از تجمع پلاکت های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می بخشد.
چای سبز را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging) استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول ها می شوند.
http://www.5040.ir/gandom
http://www.5040.ir/gandom
http://www.5040.ir/gandom
مصرف نیم تا 2,5 فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا 64 درصد کاهش می دهد. در حالیکه مصرف بیش از 2,5 فنجان در روز از بروز این بیماری تا 56 درصد می کاهد. بنابراین روزانه مصرف 3 الی 4 لیوان فنجان از این چای توصیه می شود تا علاوه بر کاهش فشار خون، بتوانید از خواص دیگر این چای نیز به طور کامل بهره مند شوید.

نحوه مصرف چای لاغرینیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک فنجان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.
برای تهیه هر فنجان چای ، آب جوش را در فنجان ریخته و 5 دقیقه بعد که از جوش اولیه افتاد، یک قاشق مربا خوری چای سبز به آن اضافه کرده و روی آن را با چیزی همانند نعلبکی بپوشانید. بعد از 3 الی 5 دقیقه که دم کشید، ترجیحا با قند طبیعی همانند خرما یا توت میل نمائید.

عوارض جانبی:
عوارض جانبی گزارش نگردیده ولی بهتر است خانمهای باردار و شیرده با توصیه پزشک مصرف نمایند.

زمان تحویل:
به علت حجم بالای سفارش این محصول ، سفارشهای تهران بین 5 تا 7 روز کاری و سفارش شهرستان بین 7 تا 10 روز کاری به دست مشتریان گرامی می رسد.


5040 ، ]چای سبز تیما



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا