این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

1
فروش انواع لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره تماس بگیرید
فروش انواع کاغذ 0 تومان

فروش انواع کاغذ

%0
  • مشهد
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
دیانا36 تیپ6 آلمان 17,000,000 تومان

دیانا36 تیپ6 آلمان

%0
  • گرگان
تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان

پایه عکاسی مونوپاد با شاتر بلوتوث موبایل

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم گوناگون

همه ما دوست داریم در موقعیت های جالب از خود و همراهانمان عکس بگیریم.
خیلی اوقات کسی پیدا نمی شود که دوبین را به او بدهیم و یا اگر هم باشد شاید آنطور که ما می خواهیم بلد نباشد عکاسی کند.
.
اما با آمدن پایه های عکاسی سلفی و شاتر بلوتوث این مشکل به راحتی حل شده است. شما دیگر در هر جایی که باشید می توانید عکس های بی نظیری از خود، همسر و یا دوستانتان بگیرید:
.
این پکیج شامل پایه عکاسی مونوپاد اورجینال به همراه یک عدد ریموت کنترل شاتر بلوتوث است که با گارانتی شرکتی و ضمانت ارائه می شود. پایه عکاسی سلفی مونوپاد در حالت عادی 20 سانتی متر است که تا 110 سانتی متر بلند می شود و دارای یک سری مخصوص انواع موبایل می باشد که در نوک آن قرار می گیرد و شما می توانید موبایل خود را به راحتی درون ان قرار دهید.
.
ریموت بلوتوث شاتر یک ریموت کنترل است که با بلوتوث به موبایل شما وصل می شود و هر گاه دکمه عکس ان را فشار دهید عکس می گیرد و برای موبایل های با اندروید 4 به بالا و ios 6 به بالا مناسب است.
.
پایه عکاسی سلفی مونوپاد و شاتر بلوتوث هر کدام جداگانه نیز در همین فروشگاه بفروش می رسند و مجبور نیستید که هر دو را با هم تهیه نمایید.
.
این محصول در بسته بندی شیک و فقط با هلوگرام شرکتی و گارانتی ارائه می شود.
. برای خرید پایه عکاسی سلفی مونوپاد و شاتر بلوتوث به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.در قسمت جستجو پایه عکاسی مونوپاد را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.
قیمت محصول: 75000 تومان
.
تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی پایه عکاسی مونوپاد ، خرید اینترنتی پایه عکاسی و شاتر بلوتوث ، خرید اینترنتی شاتر بلوتوث ، خرید اینترنتی وسایل عکاسی ، خرید پایه عکاسی مونوپاد ، خرید پایه عکاسی و شاتر بلوتوث ، خرید وسایل عکاس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا