این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سازنده قالب و تیغه دستگاه های فنس بافی تماس بگیرید

سازنده قالب و تیغه دستگاه های فنس بافی

%0
  • تهران تهران حومه

آهن آلات در همین محل

فسفر برنز و مقاطع برنجی 0 تومان

فسفر برنز و مقاطع برنجی

%0
  • تهران غرب
تولیدرینگ و فلنج تماس بگیرید

تولیدرینگ و فلنج

%0
  • تهران غرب

جدیدترین آگهی آهن آلات

1
پانچ- خم cnc لوله-پروفیل -فولاد-استیل-الومینیوم-مس تماس بگیرید
تولید کننده کوپلر در ایران 0 تومان

تولید کننده کوپلر در ایران

%0
  • تهران مرکز
فروش فلزات و آلیاژهای حافظه دار 0 تومان

فروش فلزات و آلیاژهای حافظه دار

%0
  • تهران مرکز
فروش ورق گالوانیزه تماس بگیرید

فروش ورق گالوانیزه

%0
  • تهران جنوب

توری حصاری پارسه

در تهران غرب, آریاشهر | آهن آلات

فنس حصاری
بیشترین کاربرد فنس حصاری که اصطلاحا فنس باغی نیز نامیده می شود برای حصار کشی در اطراف باغ و محافظت از آن استفاده می گردد.

پیش از این، ایجاد حصار در محدوده های باغی توسط گیاهان خاردار یا شاخه های خشک، سنگ و … انجام می شد. با استفاه از مصالح ساختمانی نیز می توان این نوع مراقبت را انجام داد.

از این رو عده زیادی از افراد استفاده از این روش را از هر لحاظ مقرون به صرفه می دانند.
توری حصاری با کیفیت یک محافظ دارای مقاومتی طولانی – نصب آسان و امنیتی بالا می باشد .به طور مثال توری های حصاری گالوانیزه با مفتول های ویژه ای که یک لایه فلز روی سطح آنها را پوشانده بافته شده است.فلز روی موجب می گردد تا این توری ها در برابر رطوبت و عوامل محیطی تا 50 سال دوام خود را حفظ نماید.
توری حصاری که با نام های فنس ، حصار یا chain wire fence هم نامیده می شود ، پرکاربردترین محصول در صنایع مفتولی محسوب می شود . چشمه های لوزی شکل در فواصل مختلف از مشخصه های این محصول زیبا و چشم نواز است . توری حصاری به دو روش دستی و ماشینی اتوماتیک و در اتفاع های از نیم متر تا ۳ متر بافته می شود . مفتول به کار رفته جهت بافت این محصول بین مفتول ۲ الی ۴٫۷۵ متغیر می باشد که این عدد را سفارش مشتری تعیین می کند .

مفتول به کار رفته در تولید این محصول عموماً مفتول گالوانیزه است که در دو حالت گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم در بازار موجود است . مفتولهای گالوانیزه سرد موجود در بازار عموماً مفتول های چینی هستند که از قیمت ارزان تر و کیفیت پایین تری برخوردار هستند و مقاومت پایینی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند ، به نحوی که ما اصلا آن را برای مناطق مرطوب با آب و هوای شرجی یا مناطق نزدیک به دریا توصیه نمی کنیم .

طول رول های فنس حصاری عموماً ۱۵ متر بوده که می شود بنا به درخواست مشتری مقدار آن را کم یا زیاد کرد . وزن فنس تولیدی بنا به شرایط تولیدش ( قطر مفتول و اندازه چشمه ) تغییر می کند و هر چه قطر مفتول افزایش پیدا کند یا اندازه چشمه کاهش پیدا کند ، رول ها سنگین تر می شود . بدیهی است که در صورت کاهش قطر مفتول یا افزایش چشمه فنس حصاری وزن رول تولیدی کاهش خواهد یافت که به طور مستقیم در قیمت این محصول پرکاربرد موثر خواهد بود .


توری حصاری، توری فنسی، توری باغی، تولیدکننده توری حصاری، قیمت توری حصاری، فروش توری حصاری، تولیدکننده توری فنسی، قیمت توری فنسی، مش حصاری، خریدتوری حصاری، توری حصاری گالوانیزه

تهران / تهران غرب / آریاشهر     آهن آلات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا