این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کارخانه

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم

%0
  • تهران جنوب
ساخت کارخانه روغن تماس بگیرید

ساخت کارخانه روغن

%0
  • تهران شمال
1
میکسرآزمایشگاهی شامپو وشوینده-لقمان پژوهش تماس بگیرید
1
تجهیزکامل آزمایشگاه ظروف یکبارمصرف بهداشتی تماس بگیرید
1
دوش وچشم شوی اضطراری-دوش وچشم شوی(۰۹۱۲۱۳۱۱۵۵۱) تماس بگیرید
فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران غرب
فیلتر سیلو تماس بگیرید

فیلتر سیلو

%0
  • تهران غرب

تولید و فروش انواع درب داخلی ترک

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | کارخانه

درب اتاقی قسمتی از یک خانه می باشد که دائما مورد استفاده قرار می گیرد و در معرض دید قرار دارد . یک درب اتاقی مناسب ، دارای مقاومت لازم برای استفاده مکرر می باشد و انتقال صدا بین دو محیط را به حداقل می رساند . بنابراین نوع دربی که انتخاب می کنید بر امنیت ، کنترل صدا و زیبایی داخلی محل کار یا منزل شما تاثیر قابل توجهی دارد آلدورا درب همه ویژگی های مذکور را در خود جای داده است.

شرکت آلدورا درب تولید کننده انواع درب های اتاقی میباشد آلدورا توانسته است با ارائه انواع درب های داخلی با کیفیت و متنوع و هم چنین خدمات پس از فروش منحصر به فرد سهم عمده ای از بازار تولید درب داخلی و صادرات درب را به خود اختصاص دهد.

آنچه که آلدورا درب را از سایر رقبا در زمینه تولید درب داخلی متمایز می کند، استفاده از تکنولوژی به روز کشور ترکیه در خط تولید خود است .در فرآیند تولید درب داخلی به کار بردن مواد خام و یراق آلات با کیفیت که ساخت کشور ترکیه می باشد ما را در زمره شرکت های صادر کننده درب های داخلی به کشورهای منطقه نموده است.

درب های داخلی آلدروا به ساکنان احساس راحتی، امنیت و حفظ حریم خصوصی می دهد. شما می توانید مناسب ترین مدل درب داخلی برای خانه خود را در برند آلدورا پیدا کنید ، جایی که هم کیفیت آن و هم دامنه محصولات غنی آن را مشاهده خواهید کرد.


درب داخلی ترک ، درب داخلی MDF ، درب اتاقی ، درب اتاق خواب ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا