این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سایبان کولر 0 تومان

سایبان کولر

%0
  • تهران تهران جنوب

آگهی های مرتبط

تعمیرکار و سرویسکار کولر ابی در اصفهان تماس بگیرید
1
سایبان کولر 0 تومان

سایبان کولر

%0
  • تهران تهران جنوب
فروش محصولات خانه هوشمند 0 تومان

فروش محصولات خانه هوشمند

%0
  • بوشهر بوشهر

جدیدترین آگهی کارخانه

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم

%0
  • تهران جنوب
ساخت کارخانه روغن تماس بگیرید

ساخت کارخانه روغن

%0
  • تهران شمال
1
میکسرآزمایشگاهی شامپو وشوینده-لقمان پژوهش تماس بگیرید
1
تجهیزکامل آزمایشگاه ظروف یکبارمصرف بهداشتی تماس بگیرید
1
دوش وچشم شوی اضطراری-دوش وچشم شوی(۰۹۱۲۱۳۱۱۵۵۱) تماس بگیرید
فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران غرب
فیلتر سیلو تماس بگیرید

فیلتر سیلو

%0
  • تهران غرب

انواع کولر سلولزی سرماسان

در استان خراسان شمالی بجنورد, | کارخانه

انواع کولر آبی های سلولزی روبروزن و بالازن سرماسان
بهترین گزینه کولرهای صنعتی، کولرهای صنعتی آبی سرماسان بدلیل خاصیت جذب بیشتر آب در پد سلولزی بجای پوشال و همچنین قرارگیری لایه های منظم، موج دار و یکنواخت سلولز در کنار هم، توزیع یکنواخت آب بر روی پد سلولزی و در نتیجه وجود بیشترین سطح تماس موثر بین هوای عبوری و سطح مرطوب پد سلولزی، باعث ایجاد خنکی بیشتر ( حدود 2 تا 3 درجه سانتیگراد بیشتر از کولرهای با پوشال) و عدم انتقال ذرات معلق هوا و باکتری ها به داخل کانال کولر می شود و در دو نوع با فن آکسیال و فن سانتریفیوژ طراحی و تولید می شوند.
کولر آبی سلولزی آکسیال سرماسان
کولرهای آبی فن آکسیال سرماسان که در واقع کولر آبی با یکطرف پد سلولزی و دارای فن آکسیال می باشند ،با ویژگی های منحصر بفردی مانند سادگی در طراحی ، بازده انرژی بالا (رده A) ، مصرف برق اندک ، قابل استفاده در کمترین فضای مناسب نصب ، هزینه راه اندازی کم , سهولت در تعمیر و نگهداری و .... برای استفاده در کارگاهها ، انبارها ، کارخانه ها ، سالنهای پرورش گل و گیاه ، سالنهای گاوداری و مرغداری و ... بسیار مفید و کارآمد می باشند.کولر آبی فن آکسیال انرژی قابلیت تبدیل هوای گرم و خشک را به هوای خنک و مرطوب با استفاده از سیستم سرمایش تبخیری دارا می باشد.
دارای پد سلولزی :
واسطه تبخیر که سطح تماس بسیار زیاد و منظم بین آب و هوا را ایجاد می کند. با توجه به خاصیت جذب بالای آب در پد سلولزی ، هوای خنک و پاک تامین گردیده و در عین حال ماندگاری آن بیشتر از پوشال می باشد . علاوه بر این بازده سرمایش پد سلولزی در مقایسه با پوشال معمولی بیشتر است و این بازده سرمایش در مدت زمان کارکرد ثابت می ماند در حالیکه بازده سرمایش پوشال پس از یک مدت کاری کوتاه کاهش میابد . افزایش بازده سرمایش ، کاهش برق مصرفی ، ثبات در بازده سرمایش با توجه به مدت زمان کارکرد و عمر مفید بیشتر از مهمترین مزایای بارز پد سلولزی می باشد. لازم بذکر است عدم انتقال گرد و غبار به داخل فضا و تامین هوای پاک از دیگر مزیتهای بارز این واسطه تبخیری می باشد.


کولر صنعتی ، کولر سلولزی ، کولرسانتریفیوژ ، کولر آبی ، کولر آبی صنعتی ، پد کولر ، کولر آکسیال ، کولر صنعتی آبی ، کولر صنعتی آبی ، خرید کولر آبی صنعتی ، کولر صنعتی آکسیال ، کولر آکسیال آبی ، کولر آبی س


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا