این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان
1
کیف دوشی و کیف پول کروکودیل تماس بگیرید

کیف دوشی و کیف پول کروکودیل

%0
  • تهران غرب
فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ

%0
  • تهران غرب
ذغال کبابی خودسوز تماس بگیرید

ذغال کبابی خودسوز

%0
  • چالوس
شیلنگ یکبار مصرف قلیان تماس بگیرید

شیلنگ یکبار مصرف قلیان

%0
  • چالوس
دوغاب ترمیم تماس بگیرید

دوغاب ترمیم

%0
  • چالوس
آتشزنه نفت سفید تماس بگیرید

آتشزنه نفت سفید

%0
  • چالوس

فروش ویژه انواع قفل دیجیتال و هوشمند

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم گوناگون

قفل دیجیتال آریا لاک
یکی از پیشرفت های آشکار تکنولوژی در عصر جدید ارائه قفل های دیجیتالی است که توانسته امینت و آرامش را برای جان و مال افراد مختلف در منزل ، ادارات و سایر مکان ها فراهم کند.

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند همان قفل الکترونیکی است که بر خلاف قفل های مکانیکی ، بدون کلید و توسط روش های مختلف میتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

این محصولات شرکت قفل دیجیتال آریا لاک به دلیل ویژگی ها و قابلیت ها و ساختار مقاومت بالایی که دارند توانسته اند تا حد زیادی ایمنی را بالا ببرد و اعتماد افراد و خانواده های زیادی را جلب کند.

این قفل ها دارای انواع و مدل های متعددی هستند که برخی از آنها با wifi و برخی دیگر با بلوتوث از طریق گوشی یا کامپیوتر کنترل میشوند و میتوان با این روش ها درب را باز و بسته کرد و برخی قفل های دیگر هم وجود دارند که کاملا منحصر به فرد هستند و میتوان با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور هم امنیت را برقرار کرد و هم نظارت کامل بر ورود و خروج ها داشت.

نکته مهمی که در استفاده از این قفل ها وجود دارد این است که میتوانند روی انواع درب های معمولی ، ضد سرقت ، آهنی و چوبی و ... برای قسمت های مختلف هر مکانی مانند درب پارکینگ ، درب حیاط و درب ورودی منزل و اتاق ها نصب و استفاده کرد تا علاوه بر امنیت ، زیبایی خاصی به محیط بدهید.

وقتی که از این محصولات برای منازل یا هر مکان دیگری استفاده کنید دیگر نگران این نخواهید بود که شاید کلیدتان را جای بگذارید و پشت درب بمانید بلکه با حفظ کردن رمز ، همراه داشتن کارت یا با استفاده از اثر انگشتتان میتوان وارد محیط شوید.

از این قفل ها در ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، باشگاه ها و استخر ها و سایر مکان ها هم استفاده میشود.

https://arialock.com/category/digital-lock


قفل دیجیتال ، قفل هوشمند ، قفل الکترونیکی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا