این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان» 0 تومان

فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان»

%0
  • تهران تهران شمال

آگهی های مرتبط

فروش شرکت سهامی عام«مجتمع صنایع سپاهان» تماس بگیرید

فروش شرکت سهامی عام«مجتمع صنایع سپاهان»

%0
  • تهران تهران شمال
1
فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان» 0 تومان

فروش شرکت«مجتمع صنایع سپاهان»

%0
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان
آبشار شیشه ای،آبنما شیشه ای،آبنمای شیشه ای تماس بگیرید
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
عروسک هوا رقصان/عروسک بادی/عروسک تبلیغاتی 3,900,000 تومان
عروسک هوا رقصان/عروسک تبلیغاتی/عروسک بادی 3,900,000 تومان
نازل کرتین استخری 4,800,000 تومان

نازل کرتین استخری

%5
  • تهران مرکز
فروش عمده چرخ کیف مدرسه 0 تومان

فروش عمده چرخ کیف مدرسه

%0
  • اصفهان
فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ

%0
  • تهران غرب

زودپز پرشیا فرنس Ferenc Persia pressure model: pr-138

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش لوازم گوناگون

www.banehvitrin.com
بانه ویترین
خانم ایامی:08754211878
آقای صدیقی:08754211879
جهت هماهنگی سفارشات با شماره های زیر تماس بگیرید
آقای عزیزی:09357557935
09185370709




زودپز پرشیا فرنس Ferenc Persia pressure model: pr-138



زودپز استیل دوقلو کلیبسی تایمردار بادسته تاشو



دستورالعمل استفاده از زودپز pr-138



پیشگفتار

از شما برای انتخاب زودپز تولید کارخانه ی مان تشکر می کنیم. ما بهترین خدمات را به شما ارائه می نماییم. به منظور تضمین محصول ایمن، بادوام و زیبا، ما برای زودپزهای مان از مواد عالی و طراحی منحصر به فرد استفاده می نماییم، و سپس تست های سختی را در هر مرحله از تولید انجام می دهیم و بنابراین محصولات با کیفیت تولید می نماییم. اگر بتوانید به درستی از محصول ما استافده نمایید، می توانید غذا را به سرعت و در عین حال با طعم عالی طبخ کنید. شما تا 70% نسبت به زمان طبخ عادی و 50% نسبت به انرژی مورد نیاز صرفه جویی می نمایید- در عین حال، ویتامین ها یا طعم طبیعی از بین نمی رود. غذاهای طبخ شده در زودپز، سالم و خوشمزه هستند.

این دستورالعمل استفاده درباره ی عملکردهای مختلف و جزئیات طراحی به شما اطلاعاتی می دهد که باعث می شود طبخ غذا در زودپز ساده و ایمن باشد. شما به زودی درباره ی آن اطلاعاتی به دست خواهید آورد. لطفا به دقت دستورالعمل های استفاده را به کار ببندید تا از مشکلاتی که ممکن است در اثر استفاده ی نامناسب ایجاد شود جلوگیری نمایید. به یاد داشته باشید که در زمان استفاده از زودپز، این وسیله تحت فشار است.

این محصول با مفاد دستورالعمل شماره EN12778:2002 اتحادیه اروپا درباره ی تجهیزات فشاری مطابقت دارد و همچنین تست CE و TUV GS را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

ما امیدواریم شما از طبخ غذاهای سالم و مغذی با زودپز ما لذت ببرید.

مندرجات

1- نوع محصول و شکل پیاده کردن زودپز

2- دستورالعمل ایمنی

3- مکانیسم ایمنی شش بخشی

4- دستورالعمل استفاده

5- دستورالعمل مراقبت

6- پرسش ها و پاسخ ها

7- زمان طبخ



1- نوع محصول و شکل پیاده کردن زودپز

1- بدنه ی زودپز

2- دستگیره ها

3- درپوش

4- شیر فشار محدود

5- تایمر

6- حلقه واشر

7- میله نشانگر

8- صفحه تزئینی

9- دستگیره ی بالا

10- پانل

11- سوپاپ اطمینان

12- دسته ی پایین

13- پنجره خروجی (پنجره ایمنی)







Type NO.


Diameter


Volume


Working Pressure


Safety Pressure(PhaseⅠ)


Safety Pressure(PhaseⅡ)

DSC22-4L


22CM


4.0L


60/90KPa


120-160KPa


170--260 KPa

DSC22-5L


22CM


5.0L


60/90KPa


120-160KPa


170--260 KPa

DSC22-6L


22CM


6.0L


60/90KPa


120-160KPa


170--260 KPa

DSC22-7L


22CM


7.0L


60/90KPa


120-160KPa


170--260 KPa

2- دستورالعمل ایمنی

· لطفا پیش از استفاده این دستورالعمل را به طور کامل ملاحظه نمایید.

· لطفا از این دفترچه راهنما مراقبت نمایید.

پیش از استفاده از زودپز برای اولین بار این دفترچه راهما را به دقت مطالعه نمایید. نگذارید کسی که با این دستورالعمل ها آشنا نیست از زودپز استفاده نماید.

کودکان را در زمان استفاده از زودپز از آن دور نگه دارید.

تنها برای طبق غذا در خانه از این زودپز استفاده نمایید، نباید از این زودپز برای کار دیگری استفاده نمایید، به خصوص به عنوان استریلیزه کننده ی مواد غذایی از آن استفاده نکنید، زیرا زودپز برای رسیدن به دمای ضروری برای استریلیزاسیون طراحی نشده است.

این زودپز را می توانید روی اجاق برقی، اجاق القایی، و اجاق گاز استفاده نمایید.

پی شاز استفاده از زودپز، و هر زمان که از آن استفاده میکنید، اطمینان حاصل نمایید که مکانیسم های ایمنی (مانند سوپاپ فشار، سوپاپ ایمنی، واشر لاستیکی، شیر ضد فشار، پوشش ضد انسداد و ...)، و درپوش، بدنه آسیب دیده یا کثیف نیستند.

دمای جوش مایع در زودپز باید پایین تر از 120 درجه ی سانتی گراد باشد. زمانی که مایع می جوشد، میزان زیادی بخار تولید می کند، لطفا مراقب آن باشید

از این زودپز برای سرخ کردن با روغن فراوان استفاده نکنید و هرگز زودپز را در فر قرار ندهید، زیرا منجر به آسیب دیدن قعطات پلاستیکی و لاستیکی مکانیسم های ایمنی می شود

هرگز از زودپز بدون اضافه کردن مایع استفاده نکنید، زیرا این ممکن است منجر به آسیب در اثر گرم شدن بیش از حد زودپز و اجاق شود. به طور کامل، مقادیر محتوای زودپز را رعایت نمایید:

حداقل: لیتر مایع

حداکثر: حجم زودپز. برای غذاهایی که کف می کنند یا افزایش حجم دارند (مانند برنج، بنشن، آبگوشت، یا سبزیجات خشک شده)، از حجم زودپز.







برای غذاهایی که افزایش حجم پیدا می کنند برای غذاهای عادی

زودپز در زمان استفاده تحت فشار است. عدم توجه به دستورالعمل استفاده ممکن است منجر به سوختگی و تاول شود. اطمینان حاصل کنید که زودپز به طور مناسب بسته شده است و هرگز قبل از گرم شدن زودپز چیزی را روی شیر فشار محدود قرار ندهید.

در زمان طبخ غذا به دقت مراقب زودپز باشید. اگر بخار از سوپاپ اطمینان خارج شد، یا واشر لاستیکی از میان پنجره ی ایمنی عبور کرد، در این صورت بلافاصله آن را خاموش کنید و بلافاصله علت را بررسی کنید. مشکل را رفع کنید و به استفاده از دستگاه ادامه دهید.

زمانی که زودپز تحت فشار است آن را به دقت حرکت دهید. به سطوح بیرونی داغ زودپز دست نزنید، زیرا مممکن است دست تان بسوزد. فقط به هنگام پختن از دسته ها بگیرید و از دستکش های دستگیره ای به هنگام ضرورت استفاده کنید.

زودپز باید تکان داده شود تا از پراکنده شدن غذا زمانی که در زودپز باز است و از سوزاندن شما جلوگیری شود.

هرگز سعی نکنید زودپز را با فشار باز کنید. پیش از اطمینان نسبت به خروج کامل بخار، آن را باز نکنید.

اجازه ندهید که پنجره ی ایمنی به هنگام پختن به سمت کاربر باشد. همیشه، به هنگام خروج بخار از زودپز، دست ها، سر و بدن خود را دور از ناحیه ی خطر نگه دارید





مکانیسم های ایمنی را بدون هدف تغییر ندهید. سوپاپ ها را تعمیر یا روغن کاری نکنید. اگر زودپز یا هرکدام ازبخش های آن آسیب دید یا طبق دستورالعمل استفاده عمل نکرد، از زودپز استفاده نکنید. برای تعمیر آن را به متخصصین بدهید یا با فروشنده ی خود تماس بگیرید.

سوپاپ زودپز را در زمان استفاده نپوشانید.



در صورت داشتن هرگونه سوال پس از مطاله ی دستورالعمل استفاده، به راحتی با فروشنده ی خود تماس بگیرید.

از لوازم جانبی واجد شرایط استفاده کنید.

این دستورالعمل استفاده را در مکان امنی نگه داری کنید.

3- مکانیسم ایمنی شش بخشی

سوپاپ فشار: زمانی که زودپز کار می کند، در صورتی که فشار درون زودپز بیشتر از فشار در حال کار باشد، به صورت اتوماتیک فشار کم می شود. طراحی سوپاپ فشار طبخ را ایمن، با ثبات و قابل اطمینان می کند.

سوپاپ ضد فشار: تنها زمانی که زودپز به خوبی بسته است، فشار درون زودپز باید بالا بیاید و سپس برای قفل کردن درپوش سوپاپ ضد فشار بالا خواهد آمد.

اگر درپوش به درستی بسته نشده باشد، فشار درون زودپز نمی تواند بالا بیاید و بخار همیشه از سوپاپ مقاوم در برابر فشار رها می شود.. در این مورد، شما باید حرارت را خاموش کنید و زودپز را به درستی ببندید.

سوپاپ مقاوم در برابر فشار می تواند فشار درون زودپز را به صورت اتوماتیک نشان دهد. تا زمانی که فشار درون زودپز کمتر از فشاری باشد که می تواند در زودپز را با ایمنی باز کند، میله ی ضد فشار در پریز به عقب برمی گردد و سپس در این حالت شما می توانید در زودپز را باز کنید.

سوپاپ اطمینان: زمانی که سوپاپ فشار کار نمی کند یا به خوبی کار نمی کند، فشار درون زودپز بیش از حد بالا است، سوپاپ اطمینان به صورت اتوماتیک کار می کند، بخار اضافی زودپز را خارج می کند و فشار زودپز را در سطح ایمن قرار می دهد.

پنجره ی ایمنی : در لبه ی درپوش یک پنجره ی ایمنی وجود دارد. زمانی که هم سوپاپ فشار و نه سوپاپ اطمینان کار نمی کند، فشار درون زودپز بیش از حد بالا است، لاستیک واشر از پنجره بیرون می آید و آن می تواند فشار زودپز را تا وضعیت ایمن پایین بیاورد.

4- دستورالعمل استفاده

عملکرد تایمر

أ . محدوده ی تایمر: 30 دقیقه

ب . اول دکمه تایمر را فشار دهید، اطمینان حاصل نمایید که LCD بدون چشمک زدن 00 را نشان دهد.

ت . دکمه را برای تعیین زمان فشار دهید، هر کلیک 1 دقیقه اضافه می کند، فشار طولانی مدت دکمه و ادامه دادن پس از 1ثانیه زمان آن را سریع تر می کند. 2ثانیه پس از پایان تنظیم شمارش معکوس آغاز می شود و چشمک زن ظاهر می شود.

ث . تایمر یا پایان شمارش معکوس یا هشدار را تنظیم نکنید، در صورتی که 45 ثانیه کلید فشار داده نشود، به صورت اتوماتیک بسته می شود وLCDچیزی نشان نمی دهد.

با استفاده از کلید، تایمر را به کار بیندازید. اگر تایمر به کار نیفتاد باطری آن را عوض کنید

استفاده





پس از اینکه سوپاپ فشار مقاوم در برابر گرما شروع به تنظیم تایمر می کند راحت می توانید تایمر را از دریچه خارج کنید( شکل نشان داده شده را دنبال کنید). چنانچه فرایند طبخ انجام شده است شما می توانید آن را در جیب خود حمل کنید که زمان طبخ را به یاد شما می اندازد.



مهم: تایمر ضدآب نمی باشد، بنابراین به هنگام تمیز کردن، برای جلوگیری از آسیب از بیرون آوردن ورودی PCB اطمینان حاصل نمایید.

پیش از نخستین استفاده

پیش از نخستین استفاده از زودپز خود دستورالعمل استفاده به خصوص دستورالعمل های ایمنی را به دقت مطالعه نمایید.

دریچه و زودپز را کاملا با مایع ظرفشویی بشویید، سپس زودپز را به منظور جلوگیری از بوی زودپز جدید تانیمه از آب پر کنید و دریچه را به درستی ببندید تا گرم شود، 20 دقیقه پس از خروج بخار از سوپاپ فشار صبر کنید، منتظر شوید تا زودپز خنک شود، فشار آن را کم کنید و آب را بیرون بریزید و با آب تمیز بشویید و سپس خشک کنید.

8- زمان طبخ

زمان دقیق طبخ زمانی که بخار از طریق سوپاپ فشار به بیرون می رود و سوپاپ فشار می پرد آغاز می شود. این زمان های طبخ تنها راهنما می باشند. زمان دقیق طبخ، بستگی به کیفیت، اندازه و تازگی چیزهایی که مورد طبخ قرار می گیرند دارد و همچنین به سلیقه ی شخصی. ایده ی خوبی است که از یک تایمر آشپزخانه ای نظیر تایمر جادویی استفاده کنیم. زمان زیادی طول نمی کشد که این را احساس می کنید.





غذاها


زمان طبخ به دقیقه


غذاها


زمان طبخ به دقیقه

مارچوبه


3-4


گوشت


15-20

لوبیا


6-8


مرغ(تکه تکه )


10-15

کلم بروکسل


4


گوشت مرغابی


15

کلم


3-4


باریکه گوشت کبابی


8-10

گل کلم


3-4


ماهی


4-8

پاستا


5-6


گوشت غاز


18-22

هلیم


15-20


گوشت گوسفند(تکه تکه)


10-15

سیب زمینی


4-6


ران خوک


15-20

برنج


4-8


خرگوش ( تکه تکه)


13-18

گندم


15-20


بوقلمون


15




یادآوری:

زمان طبخ بر طبق سوپاپ فشار خروج شروع به شمارش می کند؛

زمان طبخ به دلیل کیفیت غذا، دمای محیطی، اندازه منبع گرما و عوامل دیگردر اطلاعات فوق تنها برای اشاره هستند.



www.banehvitrin.com
بانه ویترین
خانم ایامی:08754211878
آقای صدیقی:08754211879
جهت هماهنگی سفارشات با شماره های زیر تماس بگیرید
آقای عزیزی:09357557935
09185370709


Ferenc Persia pressure model: pr ، 138



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا