امداد خودرو همدان 09003133998

در ، همدان, مهرشهر | آگهی های خدمات حمل و نقل

وظیفه ی امداد خودرو همدان ویدک کش ها در همدان چیست؟

امروزه در بازارهای جهانی و خاورمیانه تولید خودرو به روز و ارزان قیمت رقابت سختی برقرار می باشد. در این بازار برنده معمولا شرکت های خودرو سازی هستند که علاوه بر کیفیت قطعات خودرو و قیمت تمام شده ی خودرو در شرایط و خدمات پس از فروش نیز موفق می باشند. این رقابت در ایران نیز تا حدودی خصوصا بین نمایندگان تولیدی ومنتاژ خودروهای خارجی مانند ام وی ام ، چری ، هیوندا و تویوتا ، جک و لیفان نیز وجود دارد. با توجه به توضیحات مختصر ومفید حتما شرکت های تولیدی خودرویی داخل کشور ما همانند ایران خودرو ، سایپا ، کرمان موتور ، بهمن موتور ، مدیران خودرو ، بنز و بی ام وه و.. به نمایندگان خود در شهرستانها به عنوان مثال همدان در مورد خدمات پس از فروش مواردی را اعلام کرده اند. با این مقدمه وبررسی به  مسئله امداد خودرو در شرایط حاد که برای خودرو پیش می اید خواهیم پرداخت و ضمن توضیح بیشتر در این موارد به وظیفه امداد خودرو و جرثقیل یدک کش و جرثقیل حمل خودرو و خودروبر کفی ها نیز می پردازیم. پیرامون وظیفه ی امداد خودروها در استان همدان اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.
آدرس سایت : https://yadaksos118.com/hamedan-car-rescue/
امداد خودرو و یدک کش و جرثقیل حمل خودرو و خودروبرها در همدان  به چه معنی است؟

همانگونه که از نام آن پیداست امداد خودرو و یدک کش و خودروبر به خودروهایی اطلاق می گردد که وظیفه کمک رسانی به خودروهایی که خراب شده در همدان را در قالب مؤسسات خصوصی و یا نمایندگان رسمی تولید کنندگان خودرو برعهده دارند. به نوعی می توان امدادخودروها و جرثقیل های حمل خودرو و.. را آمبولانس و اورژانس خودرویی جاده ای در استان همدان دانست.

امروزه امدادخودروها در سراسر کشور فعال می باشند و کار خدمت امداد جاده ای را انجام می دهند. همانگونه که ذکر شد در دو نوع خصوصی و تحت پوشش نمایندگی تولیدی های خودرو این خدمت را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

امدادخودرو در استان همدان
جرثقیل حمل خودرو در همدان
یدک کش در همدان
خودروبر در همدان

شهرستان همدان مرکز استان همدان می باشد که در غرب کشور و در منطقه ای سردسیر وبرفگیر و یخبندان های زمستانی واقع گردیده است. این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای باستانی و تاریخی  می باشد. در کنار آثار تاریخی زیبایی های طبیعی در محدوده این شهر مانند غارعلیصدر و آبشار گنجنامه تپه ی عباس آباد و تپه ی هگمتانه  موجب گردیده که هر ساله پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر ایران و سایر نقاط جهان خصوصا در فصل بهار و تابستان باشد.

در کنار حضور مسافر مطمئنا خودروهای زیادی نیز به این شهر سرازیر می شوند و در حضور خودرو مسافرین و یا حتی خود همشهریان ممکن است خرابی نیز وجود داشته باشد. این مسئله نیاز به مراکز تعمیراتی سیار وشبانه روزی و امدادخودرو شبانه روزی و حمل خودرو را ضروری می کند.  در قبال خرابی خودروها در مواقع اضطراری دارنده خودرو چه وظایفی داشته و چه کاری را باید انجام دهد؟ امدادخودروها ویدک کش ها و مکانیک سیار چه وظایفی دارد؟ در ادامه به وظیفه امداد خودروها در استان همدان خواهیم پرداخت.

وظیفه صاحب خودرو هنگام خرابی خودرو در سطح شهر و جاده های مواصلاتی همدان

در صورتی که در هر نقطه از شهر یا کشور خودروی شما خراب گردید و مجبور به توقف شدید بهتر است موارد زیر را انجام دهید:

توقف خودرو در منتهی الیه سمت راست جاده و شانه خاکی و در محلی مطمئن که خطری برای دیگر خودروها نداشته باشد. در صورتی که خرابی در داخل شهر باشد بایستی خودرو را در کنار و در محلی که موجب ترافیک و یا مزاحمتی برای دیگر خودروها نشود پارک نمایید.

در مرحله دوم اگر خودروی شما دارای گارانتی می باشد حتما باید با نمایندگی شرکت تولیدکننده خودرو تماس گرفته و مشکل را با کارشناس فنی  شرکت مربوطه در میان بگذارید. اگر خودرو شما دارای گارانتی نمی باشد با یکی از مؤسسات امدادخودرو همدان تماس گرفته و مشکل را در میان بگذارید.

درمرحله بعد در صورتی که بعد از توضیحات داده شده مشکل در محل برطرف قابل برطرف شدن باشد که تعمیرکار سیار آن را رفع خواهد نمود و درصورتی که نیاز به تعمیر اساسی باشد خودرو به تعمیرگاه تخصصی و معتبر در همدان انتقال خواهد یافت. وظیفه امداد خودروها در همدان کمک به شما همشهریان گرامی می باشد.

وظیفه امداد خودروها در همدان
وظیفه خودرو برها در همدان
وظیفه جرثقیل یدک کش همدان

در صورتی که خودروی شما در شهر تاریخی همدان و یا جاده های محدوده شهر همدان دچار اشکال و خرابی شد بعد از تماس شما امدادخودرو همدان موضف است مراحل زیر را انجام دهد:

بعد از تماس شما کارشناس فنی مؤسسه امدادخودرو نوین یدک موطف می باشد که نسبت به محل پارک خودرو شما چه در داخل  شهر و چه در جاده های اطراف راهنمایی لازم را کرده تا موجب راه بندان و یا بروز ترافیک و خطرهای احتمالی نشود.

وظیفه امداد خودروها ، یدک کش ها خودرو برها ، جرثقیل حمل خودرو  در همدان کمک دقیق به شما است. کارشناس فنی مؤسسه امداد خودرو همدان موطف می باشد که توضیحات شما را در مورد خرابی خودرو با دقت گوش داده و راهنمایی های اولیه را در مورد خرابی به شما عزیزان بدهد. کارشناس فنی موظف است بر اساس توضیحاتی که داده اید احتمال خرابی ها را به اطلاع شما برساند.

در واقع کارشناس فنی شرکت نوین یدک موظف می باشد محل آدرس دقیق راکه خودرو شمادر آنجا خراب شده از شما گرفته و سریعا خود را با جرثقیل یدک کش دو منظوره به محل خرابی خودرو برساند. بهترین امداد خودرو همدان

با توجه به توضیحات شما اگر خودرو در محل قابل تعمیر باشد که رفع عیب خواهد شد. معمولا خرابی هایی شامل تعویض باطری، تعویض شمع و وایر شمع، خرابی ها و ایرادات جزئی برق خودرو ، تعویض لنت و دیسک ترمز، تعویض تسمه های خودرو ، تسمه دینام ، تسمه تایم ،در محل انجام خواهد شد. وظیفه امداد خودروهای شبانه روزی در همدان شامل گزینه های دیگر هم می شود.  اگر کارشناس فنی شرکت امداد خودرو در همدان تشخیص دهد که خودرو بایستی به تعمیرگاها منتقل گردد توسط خودرو یدک کش خودروبر و جرثقیل حمل خودرو جهت اقدامات بعدی به تعمیرگاه منتقل خواهد شد.

سخن آخر

در این مطلب ما به بررسی وظیفه ی امداد خودروها در شهر همدان پرداختیم. در استان همدان مؤسسات امدادخودرو زیادی وجود دارندکه اگر قصد مسافرت به این استان و شهر همدان را نمودید حتما شماره یک یا چند امداد خودرو را حتماداشته باشید. مطمئن باشید که تمامی مؤسسات امداد خودروها دراستان همدان کار خود را به بهترین صورت انجام خواهند داد.

امداد خودرو اتوبان ساوه به همدان



جرثقیل خودرو همدان


امداد خودرو در همدان

یدک کش در همدان

خودروبر کفی در همدان

تعمیرکار سیار شبانه روزی در همدان

باطری سازی و برق خودرو در همدان


0918-3133998

0935-4633517
09003133998


امداد خودرو همدان، شماره تلفن امداد خودرو همدان، حمل خودرو همدان، یدک کش همدان، مکانیک سیار همدان، تعمیرکار سیار همدان، جرثقیل یدک کش همدان، خودرو بر همدان

  • سید یوسف فاضلی
  • همه آگهی های سیدیوسف فاضلی
  • قیمت: تماس بگیرید
  • همدان بلوار بدیع الزمان تعمیرگاه نوین یدک
  • 1403/01/11

ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی امداد خودرو همدان 09003133998

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آگهی های مرتبط

امداد خودرو همدان تماس بگیرید

امداد خودرو همدان

%0
  • همدان همدان

حمل و نقل در همین محل

جدیدترین آگهی حمل و نقل

رفتن به بالا