این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی موسیقی

استودیو صدابرداری پارس اهواز تماس بگیرید
استودیو صدا برداری پارس تماس بگیرید
تدریس خصوصی ویولن و کمانچه تماس بگیرید

تدریس خصوصی ویولن و کمانچه

%0
  • تهران غرب

خودآموز تصویری آموزش دف

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش موسیقی

این خودآموز اورجینال شامل :

مختصری از تئوری موسیقی , آشنایی با ریتم و وزن خوانی , آشنایی با خط نت مخصوص دف و ... نحوه گرفتن دف , نواحی سه گانه , اجرای تم , اجرای میانه , اجرای کناره , اجرای زنجیر , اجرای شلاقی , ریتمهای ساده,اجرای ریز , نت های چنگ و دو لاچنگ , ریتمهای 8/5 و8/6 , ریتم کردی محلی و تک نوازی دف،
دف یکی از سازهای کوبه ای در موسیقی ایرانی است. این ساز شبیه به دایره ولی بزرگ تر از آن است. چنانکه از کتاب های موسیقی و نوشته ها و اشعار بر می آید، در دوره اسلامی ایران، این ساز برای پشتیبانی از ساز و حفظ وزن به کار می رفته و رکن اصلی مجالس عیش و طرب و محافل اهل ذوق و عرفان بوده که قوالان هم با خواندن سرود و ترانه آن را به کار می بردند.

در کتاب های لغت در معنی دف یا دایره می نویسند: آن چنبری است از چوب که بر روی آن پوست کشند و بر چنبر آن حلقه ها آویزند. در قدیم برای آنکه طنین بهتری داشته باشد روی دف پوست آهو می کشیدند.


جهت دریافت آن به سایت زیر مراجعه فرمایید:
http://musictrainer.samenblog.com


خودآموز تصویری آموزش دف



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا